گوناگون

جامعه امروز نیازمند احیاء فریضه امر به معروف است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد زنجانی  عصر پنج شنبه در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر ضرورت توسعه فرهنگ دینی در جامعه است.

وی بر تلاش در راستای توسعه و ترویج فرایض و واجبات دینی تأکید کرد و گفت: در این خصوص باید از ظرفیت پایگاهها، ائمه جمعه و هیأت امنای مساجد استفاده شود.

 فرماندار اردبیل معتقد است وظیفه  مسئولان حفاظت و پاسداری از میراث ارزشمندی است که شهداء و رزمندگان با جوانمردی و ایستادگی بدست آوردند.

زنجانی با تأکید بر نهادینه شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه  ادامه داد: در صورت احیای این فریضه  اگر از هیچ تلاشی فرو گذار نباشیم، جامعه اسلامی جایگاه واقعی خود را خواهد یافت.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است تاکید کرد: در گذشته تا حدود زیادی این مقوله مـــورد بی مهری قرار گرفته است.

وی افزود: تلاش دولت تدبیر و امید بر این است با عمل به قانون و ترویج اخلاق مداری و احترام به ارزشهای دینی  استفاده از امـــر به معروف و نهی از مکر را نهادینه سازد.

زنجانی ادامه داد: با اجرای این سیاست در جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه و خصوصاً در بین قشر جوان آگـــاه سازی مناسبی  صورت خواهد گرفت.

به گفته فرماندار اردبیل در این راستا دستگاههای فرهنگی همچون صداوسیما و ارشاد اسلامی باید در قالب فیلم و سریال و برنامه های متنوع بر نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمک نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا