گوناگون

جذب بازیکن فولاد با تیم‌های مدعی تفاوت دارد/ در سه جام مدعی هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، سیف‌الله دهکردی درباره آخرین وضعیت باشگاه فولاد در فصل نقل و انتقالات با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در حال حاضر فوتبال از شیوه فردی خارج شده و روز به روز به سمت کار گروهی پیش می‌رود.

وی اضافه کرد: در این میان این بازیکنان هستند که باید خود را بر اساس شیوه و مدیریت سرمربی هماهنگ کنند. این موضوع نشان می‌دهد که سرمربی تیم باید با ظرافت و دقت نظر خاصی در جذب بازیکن برای و انتخاب مهره‌های لازم اقدام کند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در ادامه خطاب به هواداران فولاد، تاکید کرد: درست است شیوه و کار باشگاه فولاد خوزستان در جذب بازیکن با برخی از تیم‌های مدعی تفاوت‌هایی دارد، اما ما هیچ‌ محدودیتی در زمینه جذب بازیکن و یا بازیکنان مورد نیاز تیم نداریم و طبق خواسته سرمربی عمل می‌کنیم. البته همواره نگاهی به استعدادها و ظرفیت‌های فوتبال خود داریم؛ چراکه سالیان سال است در این حیطه سرمایه گذاری کرده و به یک مرحله خوبی رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: بر اساس سیاست‌ها و ارزش‌های باشگاه و فوتبال استان‌مان و همچنین نگاه مثبت اسکوچیچ (سرمربی تیم فولاد) به چهره‌های جوان سعی داریم نهایت استفاده را از داشته‌هایمان ببریم و در کنار بازیکنان فصل گذشته که دارای تجربه قهرمانی لیگ برتر و همچنین حضور در مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هستند، از چند چهره جدید استفاده کنیم.

دهکردی افزود: در حال حاضر تمرین‌های تیم شروع شده است و در روزهای آینده با افزایش تعداد بازیکنان و شکل گرفتن تیم اصلی با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد. دراگان اسکوچیچ در حال بررسی نیازهای تیم است و روزانه چهار، پنج ساعت از وقت خود را برای بررسی بازیکنان بکار می‌گیرد و مطمئنا باشگاه نیز از هیچ کوششی برای جذب بازیکن دریغ نمی‌کند.

وی همچنین در واکنش به برخی از خبرها مبنی بر  کاهش بودجه باشگاه و مواردی از این دست، افزود: متاسفانه همه ساله پیش از آغاز لیگ این شایعات پیرامون باشگاه ساخته می‌شود ولی ما کارمان را همواره ادامه می‌دهیم. طبیعی است وقتی یک باشگاه در لیگ‌های برتر، جوانان، نوجوانان، نونهالان و زیر 13 سال به قهرمانی دست پیدا می‌کند و تیم دیگر آن از لیگ دسته دو به لیگ یک صعود می‌کند، برخی درصدد تخریب آن برآیند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان گفت: فولاد خوزستان در فصل چهاردهم لیگ برتر با برنامه عمل خواهد کرد و با حمایت هواداران بی‌شمار، این تیم در رقابت‌های لیگ، جام حذفی و آسیا مدعی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا