گوناگون

شهرداری رودسر مدرسه فوتبال تاسیس کرد

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد قنبر زاده ظهر سه شنبه در جلسه شهرداری رودسر بابیان اینکه شهرداری تلفیقی از کارهای فرهنگی، عمرانی و ورزشی است، افزود: رویکرد این نهاد فقط کارهای عمرانی نیست.  

وی اظهارداشت: با هدف پرورش و شناسایی استعدادهای نونهالان و نوجوانان مدرسه فوتبال با یک رویکرد فرهنگی در این شهر راه اندازی شده است.

شهردار رودسر همچنین با بیان اینکه باشگاه شهرداری رودسر با همکاری شورای اسلامی خود را ملزم و متعهد به راه اندازی مدرسه فوتبال کرده است، گفت: شهرداری تلفیقی از کارهای فرهنگی، عمرانی و ورزشی است.

وی افزود: توسعه هر کشوری به نیروی انسانی تحصیل کرده و متخصص بستگی دارد و جایگاه نهاد تعلیم و تربیت در تحقق این امر بسیار تعیین کننده است.

قنبرزاده در ادامه با تاکید بر ضرورت استفاده از مشارکت خانواده ها در پرکردن اوقات فراغت افزود: برنامه های اوقات فراغت باید در راستای نیازهای معنوی، فرهنگی، آموزشی و مهارتی نسل جوان و نوجوان صورت گیرد.

وی تصریح کرد: درصورت برنامه ریزی صحیح برای پرکردن مطلوب اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان، از بسیاری آسیب های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

شهردار رودسر همچنین طرح سلامت دریا را فرصت مناسبی برای بهره مندی مردم از این موهبت الهی دانست و افزود: تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی فراهم سازی ایجاد امکانات زیرساختی برای استقبال و پذیرایی از مهمانان و مسافران تابستانی است.

وی یادآورشد: هم اکنون امکانات لازم برای تحقق این امر در سواحل رودسر چاره اندیشی و تدبیر شده است. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا