گوناگون

جرایم و پرونده های قضایی استان در ماه رمضان کاهش می یابد

81218561 5791141

به گزارش ایرنا،ˈخدابخش مرادیˈ روز شنبه همزمان با هفتم تیرماه در سومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی استان افزود: ایمان و اعتقادات مذهبی عاملی است که میزان تخلفات را در ماه رمضان به حداقل می رساند.

وی گفت: کاهش آسیب و جرم از مهمترین وظایف و ماموریت های مجموعه های امنیتی و نظامی است و ماه رمضان فرصتی مناسب برای فرهنگ سازی در زمینه کاهش آسیب ها و جرائم است.

مرادی با تشریح کاهش سن ابتلا به اعتیاد و جرایم و افزایش آمار زندانیان آسیب های اجتماعی و اعتیاد گفت: مقابله با این آسیب های اجتماعی نیازمند طرح و برنامه مشخص است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال وبختیاری نیز در این نشست گفت: سپاه استان برای کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی با نصب چادرهای و اطلاع رسانی در زمینه آسیب های اجتماعی در 18کانون گردشگری استان برنامه های از جمله کارگاه آموزشی و نماز جماعت برگزار می کند.

ˈهادی صالحیˈ افزود: این برنامه های از اوایل فصل تابستان در کانون های گردشگری هدف استان فعال و تا 15مهرماه ادامه دارد.

وی از رواج استفاده از ماهواره در بین خانواده ها به عنوان یک معضل و آسیب اجتماعی یاد کرد وگفت: برنامه عملیاتی آموزش در زمینه آسیب ها و مضرات استفاده از ماهواره با همکاری 200 مدرس همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در استان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، هفتم تیرماه به عنوان روز قوه قضاییه و حفظ امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم نامگذاری شده است.

7360/558/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا