Mihanpostسیاسی

جزئیات گدایی رژیم صهیونیستی از روسیه + جزئیات

به گزارش میهن پست – روزنامه خراسان در شماره پنج‌شنبه خود خبری عجیب از ۶۵ سال پیش منتشر کرده و تیتر زده است که «اسرائیل ضمیمه روسیه می‌شود».

در شماره پنجشنبه خراسان آمده است: روزنامه خراسان در تاریخ ۱۷ آبان ماه ۱۳۲۸ به نقل از روزنامه النهار بغداد خبر داده است که اسرائیل درخواست وامی کلان از روسیه داشته است و در مقابل آن متعهد شده است که به روسیه پیوسته و با تشکیل دولت اشتراکی در تل آویو،سیاستمداران روس را در تصمیم گیری های دولت اشتراکی سهیم کند.

در ادامه این خبر آمده است که مطبوعات یهودی اعتراف کرده اند علت درخواست وام،فقر وبیکاری شدیدی است که در جامعه اسرائیل دیده می شود و در صورتی که این مشکلات رفع نشود منجر به انقلابی بزرگ خواهد شد.همچنین وعده برقراری تماس تلفنی بین ایران و آمریکا ازسوی وزارت پست ،تلگراف وتلفن آن زمان از جمله خبرهایی است که روزنامه خراسان در تاریخ ۹آبان ۱۳۲۸چاپ کرده است. (توضیح این که به دلیل آغاز توسعه خطوط تلفنی در این سال، هنوز ارتباط تلفنی بین ایران و آمریکا برقرار نشده بود.) در این خبر آمده است که کشور سوئیس مسئول برقراری ارتباط تلفنی بین دو کشور ایران وآمریکا است.

در خبر دیگری روزنامه دیلی تلگراف گزارش داده است در لندن موشک بزرگی از نوع موشک های آلمانی در دست ساخت است که دارای مغز الکترونیکی مخصوصی است که می تواند بدون خلبان وبه وسیله دستگاه های برقی بمب اتم را به هدف هدایت نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا