گوناگون

نماینده سلسله‌ودلفان: مجلس به دنبال ارتقاء شان و جایگاه معلمان

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: توفیقات کسب شده در آموزش و پرورش نشان از پیشتاز بودن دستگاه تعلیم و تربیت لرستان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه لرستان، حجت‎الله سوری در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان، با بیان این مطلب افزود: رمز بقای کشور و شالوده توسعه و پیشرفت هر جامعه در آموزش و پرورش سالم، پویا و توانمند آن نهفته است.

وی با اشاره به کارهای ارزنده صورت گرفته در آموزش و پرورش پس از انقلاب، اظهار کرد: روند حرکت آموزش و پرورش در سطح کشور خوب بوده و نیاز است که این روند ادامه پیدا کند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس با جدیت به دنبال ارتقاء شان و جایگاه معلمان، بهبود معیشت و افزایش اعتبارات آموزش و پرورش است و از تمام ظرفیت‎های قانونی برای حصول این مهم استفاده می‎کند.

وی گفت: خدمات و فعالیت‎های آموزش و پرورش در مقایسه با سایر دستگاه‎های تولیدی و اقتصادی اگرچه دیر بازده‎تر است ولی نتایج و ثمرات آن در جامعه کاملاً ملموس و مشهود است.

نماینده مردم سلسله و دلفان آموزش و پرورش را گسترده‎ترین دستگاه کشور دانست و اظهار کرد: حرکت آرام و منطقی آموزش و پرورش لرستان قابل تحسین و تقدیر است و جا دارد با تداوم این حرکت معقول و منطقی زمینه رشد و بالندگی آموزش و پرورش بیش از پیش فراهم شود.

سوری اظهار کرد: آموزش و پرورش باید به دور از حاشیه در راستای ارتقاء علم و فرهنگ کشور گام بردارد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا