گوناگون

مرگ چاه کن 70 ساله در عمق 6 متری چاه

چاه کن 70 ساله در پی سقوط به عمق 6 متری چاه جان داد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزار دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه آذربایجان‌شرقی، گفت: در پی گزارش یک مورد سقوط به عمق چاه به اپراتوری 115 آذرشهر، بلافاصله پایگاه اورژانس ممقان به محل حادثه که در ممقان بود، اعزام شدند.

حبیب حسینقلی‌زاده گفت: به گفته‌ی شاهد عینی این ماجرا که از همکاران این چاه کن بود، این کارگر 70 ساله در پی سهل‌انگاری و کم‌توجهی با سر، به عمق 6 متری چاه سقوط کرده بود.

وی ادامه داد: پیش از رسیدن عوامل اورژانس به صحنه، این کارگر اقدام به درآوردن همکار خویش از عمق چاه کرده بود، که متاسفانه اقدامات احیایی تکنسین‌های اعزامی نیز نتیجه نداد و به علت ضربه شدید به سر، کارگر 70 ساله جان باخت.

به گزارش ایسنا، مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی تعداد فوت شدگان ناشی از حوادث کار، ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان در سال گذشته را 82 نفر اعلام کرده و یادآور شده بود که این رقم نسبت به سال 91 بیش از 12 درصد افزایش داشته است.

بهرام صمدی‌راد پیش از این به ایسنا گفته بود: سقوط از بلندی بیشترین و پس از آن اصابت جسم سخت، برق گرفتگی و سوختگی در رده‌های بعدی علت فوت در حوادث کاری استان بوده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا