گوناگون

جهاددانشگاهی برای تحقق شعار سال رسالت مهمی دارد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان این‌که جهاددانشگاهی در سه بخش پژوهش، رسانه و آموزش توانایی‌های زیادی دارد،گفت: جهاد دانشگاهی یک یار و همسنگر فرهنگی برای اداره فرهنگ و ارشاد است.

امیرهوشنگ باهنر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، با بیان این‌که جهاددانشگاهی در حوزه تحقیقات علمی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، افزود: این نهاد انقلابی در حوزه‌های علمی و پژوهشی کارنامه درخشانی دارد.

وی با بیان این‌که جهاد دانشگاهی از زیرمجموعه‌های فرهنگ به شمار می‌رود، گفت: این نهاد نیز مانند حوزه فرهنگ مظلوم واقع شده و لذا ضرورت دارد این نهاد و فعالیت‌های آن به خوبی در جامعه به مردم شناسانده شود، چرا که این نهاد با وجود توانمندی‌های بالایی که دارد آن‌گونه که شایسته است شناسانده نشده است.

وی با اذعان به این‌که اعضای جهاد دانشگاهی افرادی دلسوزند که دغدغه نظام و انقلاب را دارند، به انتخاب شعار امسال از سوی رهبر انقلاب با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: جهاد دانشگاهی در راستای تحقق این شعار رسالت مهمی بر عهده دارد.

وی با اشاره به عملکرد جهاددانشگاهی در سمنان، افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارتباط تنگاتنگی در حوزه پژوهش با جهاددانشگاهی استان دارد.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی استان در حوزه پژوهش و آموزش پتانسیل و توانایی‌های بالایی دارد و علاوه بر توانایی‌های رسانه‌ای جهاد در استان، مرکز علمی کاربردی جهاد سمنان نیز از جمله مراکز معتبر و توانمند کشور و استان محسوب و اساتید خوب و برجسته‌ای دارد.

باهنر با بیان این‌که اعضای خدوم و جهادگر این نهاد به دنبال تحول هستند، اظهار کرد: جهاددانشگاهی در سه بخش پژوهش، رسانه و آموزش در سطح استان ید طولایی دارد و لذا باید از توانمندی‌های آن در راستای توسعه بیش از پیش استان بهره گرفت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا