گوناگون

جوابیه حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان به گزارش هندوانه هایی که به فروش نرفت

81145974 5663809

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی عین جوابیه به این شرح است:

نمایندگی محترم جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)

موضوع: ارسال جوابیه

باسلام

با توجه به مفاد خبری که در وب سایت آن خبرگزاری به عنوان هندوانه هایی که به فروش نرفت (کد خبر81142218) منتشر شده است، این اداره کل ذکر موارد ذیل را ضروری می داند:

-تاریخ تهیه گزارش و مصاحبه های مندرج در خبر متفاوت بوده و اظهارات نقل شده از سوی آقای محمدیاسین احمدیان رییس اداره کالای این اداره کل، فاقد تاریخ می باشند. این مسئله با توجه به تفاوت آمار حمل در طی زمان، اهمیت دارد. بنابراین استناد به آمار بیش از یک ماه قبل و استفاده از آن در محاسبات تناژ هندوانه حمل نشده، قابل قبول نمی باشد.

– در انتهای گزارش میزان برداشت هندوانه تنها در منطقه زرآباد، 345 هزارتن ذکر شده است، این درحالی است که استناد به مکاتبات دریافتی از سازمان محترم جهاد کشاورزی استان، سطح زیر کشت خارج از فصل جالیز در شهرستانهای چابهار کنارک، نیکشهر، ایرانشهر و سرباز، جمعا بالغ بر 14 هزار هکتار و تخمین تولید معادل 300 هزار تن بوده است.

– شایان ذکر است از ابتدار فصل برداشت هندوانه در بهمن ماه سال گذشته، از شهرستان مناطق جنوبی استان، حدود 370 هزار تن هندوانه معادل بیش از 22 هزار سفر ناوگان باری، حمل گردیده است که در این میان 79 هزارتن فقط از منطقه زرآباد حمل شده است.

– در انتها شایسته است برابر قوانین مطبوعات نسبت به اصلاح خبر یا انعکاس جوابیه این اداره کل اقدام مقتضی معمول معمول گردد.

روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان

من ا… التوفیق علی خانقایی سرپرست اداره کل

توضیح ایرنا: از آنجا که عین جوابیه درج شده است اشکالات متنی از جمله تایپ جوابیه به عهده نگارنده است و ربطی به ایرنا ندارد.

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا