گوناگون

حاجیلی در تدارک تولید آلبوم تازه / حسرتی که از همخوانی با ناصر عبداللهی برجای ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، امید حاجیلی نوازنده و خواننده موسیقی پاپ درباره برگزاری کنسرت موسیقی در تهران و بندرعباس گفت: طی روزهای 21 و 22 خرداد ماه امسال ابتدا در تالار شهید آوینی بندرعباس و روز سوم تیر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران کنسرت هایی برگزار می کنم.

خواننده قطعات پرطرفداری چون «برای عاشقی دیره» و «دلبر» با اشاره به برگزاری این کنسرت ها گفت: اجرا در شهر بندرعباس به دلیل داشتن مردم خونگرم و پرشورش، همیشه جذاب است و معمولا کنسرتهایی که در این شهر برگزار می‌شود، برنامه های خاطره انگیزی از آب در می‌آیند. من تابستان سال گذشته نیز در این شهر کنسرتی برگزار کردم که خاطره شیرینی برایم رقم زد. از این رو انگیزه بالایی برای تجدید این خاطره در میان مردم هنردوست هرمزگان دارم.

IMG11061079

نوازنده سابق ارکستر سمفونیک درباره اجرای کنسرت در تهران بیان کرد: کنسرت سوم تیر در تهران، احتمالا آخرین کنسرت من پیش از انتشار آلبوم جدید خواهد بود. از آنجایی که می‌خواهم همیشه اجراهایم برای مخاطبان تازگی و تفاوت داشته باشد، علاوه بر تغییراتی که در سازبندی ها و اعضای گروه صورت می‌گیرد، پیش از کنسرتها نیز قطعاتی را به صورت تک آهنگ منتشر می‌کنم تا گروه با قطعات جدید برای کنسرت آماده شود.

IMG11060929

حاجیلی پیرامون مراحل تولید تازه ترین آلبوم موسیقایی خود توضیح داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، کار روی آلبوم و برگزاری کنسرت‌ها را به صورت همزمان دنبال می‌کنیم. آلبوم دوم نیز با دقت و جدیت در دست تولید است و در حال حاضر ترانه های آن برای طی مراحل اداری و کسب مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است. البته در همین راستا به زودی نسخه جدیدی از قطعه «بی اختیار» از آلبوم آلگرو منتشر خواهد شد که تصور می کنم ویژگی‌های متفاوتی برای مخاطبان خواهد داشت.

IMG02362806

وی افزود: این قطعه در زمان انتشار بنا بود با همخوانی زنده یاد ناصر عبداللهی اجرا شود که متاسفانه این فرصت فراهم نشد و من به دلیل اینکه مدتی به عنوان رهبر ارکستر کنسرت های ناصر عبداللهی حضور داشتم همواره از این قطعه به عنوان یکی از حسرت های زندگی هنری خود یاد کردم که ای کاش می توانستم آن را همراه با ناصر عزیز اجرا کنم.

این خواننده موسیقی پاپ در بخش پایانی صحبتهای خود تصریح کرد: به زودی بعد از برگزاری کنسرت های تهران و بندر عباس تور کنسرت های شهرستان را نیز آغاز می کنم که در روزهای آینده جزییات این کنسرت را اعلام خواهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا