گوناگون

حاشیه‌نشینی از مشکلات جدی مشهد

‌نایب‌رئیس شورای شهر مشهد گفت: حاشیه‌نشینی از مشکلات جدی مشهد است.

محمدکمال سرویها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، خاطرنشان کرد: معضل حاشیه‌نشینی در مشهد بیشتر از سایر شهرها خود را نشان داده و رفع آن نیازمند توجه دولت است.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های مشهد از اولویت‌هایی است که باید در سفر هیات دولت به آن توجه شود، افزود: توسعه زیرساخت‌های شهر در تعهد دولت‌هاست و در هر دوره‌ای باید به آن عمل شود. این امر چند سالی است که در خصوص مشهد به کندی پیش رفته است. توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل از قبیل قطار شهری و نوسازی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی از اولویت‌های شهر مشهد است که توجه جدی دولت را می‌طلبد.

سرویها با اشاره به اینکه بدهی‌های دولت به شهرداری مشهد ارقام سنگینی است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با پیگیری‌ این مساله در سفر هیات دولت به مشهد کاری کنیم که پرداخت این بدهی‌ها در بودجه امسال یا سال آینده پیش‌بینی شود تا شهرداری بتواند در این تنگنا نفس بکشد.

وی، رسیدگی به بافت‌های فرسوده از قبیل بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی، آبکوه و قلعه وکیل‌آباد را به عنوان دیگر اولویت‌های نیازمند توجه هیات دولت در سفر به مشهد برشمرد.

سرویها در پاسخ به این سوال که آیا اعضای شورای شهر جلسه‌ای با هیات دولت در مشهد خواهند داشت؟ گفت: در حال پیگیری هستیم و تلاش خود را می‌کنیم، قطعا استاندار حمایت خود را در این زمینه خواهد داشت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا