گوناگون

حاشیه های همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی تهران

81137165 5648787

هاشمی در این پیاده روی با کت و شلوار رسمی ظاهر شد ، اما برخی مسوولان سلامت از جمله دکترعلی اکبر سیاری معاون بهداشت ،عباس زارع نژاد مدیر روابط عمومی وزارتخانه ،علی اصغر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، سیدمنصور گتمیری مدیر روابط عمومی دانشگاه تهران با لباس ورزشی حضورداشتند.

البته ایازی معاون امور فرهنگی شهرداری تهران هم لباس ورزشی بر تن داشت و با همان لباس برای مردم سخنرانی کرد. اما مژگان کریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی به سختی با کفش های پاشنه 10 سانتی راه می رفت و خدا خدا می کرد تا هر چه زودتر پیاده روی پایان یابد.

وزیر بهداشت و همراهانش از یکسوی دریاچه و جمعی دیگر از خانواده ها که از سوی دیگری راهپیمایی خود را آغاز کرده بودند در نقطه ای به هم رسیدند و از آنجا به سمت جایگاه اجرای مراسم پیش رفتند.

** کار دارو را درست کنند

یکی از شهروندان حاضر در مراسم راهپیمایی هنگامی که وزیر بهداشت را از دور می دید که با مردم احوالپرسی می کند تقریبا با صدای بلند به همسرش اظهارداشت : این کارها ( راهپیمایی) چیه ؟! کار دارو را درست کنند.

همسر آن مرد نیز در حالی که به وی سقلمه می زد گفت : « هیچی نگو حالا.»

** رییس ما که آمده است

دکتر علی جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از غائبین پیاده روی امروز بود که سیدمنصور گتمیری مدیر روابط عمومی اش در خصوص علت نبود وی اظهار داشت: ایشان در سفر شهرستان به سر می برند.

گتمیری سپس به خبرنگار ایرنا اظهارداشت : اما رییس ما که آمده است؟

خبرنگار ایرنا در واکنش گفت:رییس تان که در شهرستان به سر می برد!

گتمیری در پاسخ گفت: منظورم خانمم هست که اینجا حضوردارد.

** استقبال پشه ها از میهمانان

پیش از مراسم راهپیمایی ، خبرنگاران که جنب ورودی غربی دریاچه خلیج فارس منتظر وزیر بهداشت بودند مورد حمله پشه های دریاچه قرار گرفتند . البته یک نفر می گفت اینها پروانه هستند، اما پروانه چرا باید شبیه پشه باشد.

پشه ها آنقدر زیاد بودند که اگر کسی دهان باز می کرد و می خواست حرفی بزند احتمال آنکه پشه به دهان وی برود زیاد بود. پشه ها روی لباس های روشن برخی شرکت کنندگان نمود بیشتری داشتند و بیشتر معلوم می شدند .

یکی از پشه ها نیز پشت عینک یکی از حضار رفته بود و آن فرد بخت برگشته که تصور می کرد پشه روی شیشه عینکش نشسته است تلاش می کرد پشه را از روی عینک خود پس بزند اما متوجه شد که پشه پشت عینک او و نزدیک چشم هایش نشسته و الان است که چشم او را مورد التفات نیش هایش قرار دهد.

یکی از خبرنگاران که این صحنه را دید خطاب به وی اظهار داشت: شانس آوردی که به جای پشه، زنبور به داخل عینکت نیامده است چون یک بار یک نفر همین اتفاق برایش منتها با زنبور افتاد و تا بجنبد زنبور چشم آن نگون بخت را نیش زده بود.

** لطفا این نامه را به آقای رییس جمهور بدهید

دکتر هاشمی پس از سخنرانی و ایراد اظهاراتی در حاشیه مراسم ، هنگامی که می خواست سوار خودرویش شود یک نفر دوان دوان نامه ای را به وی داد و گفت: لطفا اقای دکتر این نامه را به آقای رییس جمهوری بدهید.

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی نیز گفت: امر دیگری ندارید؟

** اهدای 30 دوچرخه به قید قرعه

امروز در مراسم راهپیمایی 30 دوچرخه را به قید قرعه به مردم دادند که احتمالا متولی این امر شهرداری تهران بود. اما معلوم نبود صندوقی که مردم باید فیش های خود را درون آن می ریختند چگونه بین مردم گردانده شده بود و همچنین چه وقت و کجا فیش قرعه کشی بین مردم تقسیم شده بود! چون به دست هیچ یک از همراهان وزیر از جمله خبرنگاران فیشی نرسید.

هنگامی هم که صندوق را برای قرعه کشی به جایگاه آوردند برخی از شرکت کنندگان در همایش دوان دوان به سمت صندوق آمدند تا فیش های قرعه را درون آن بریزند.

**نوشته ها بر روی کف دست

یکی از برنامه های این مراسم هنرنمایی نوجوانی به نام سعید فخاری با انواع توپ از توپ فوتبال دستی تا توپ فوتبال بود.

پایان هنرنمایی که رسید این نوجوان که بر روی کف دست خود اسامی تعدادی از مسوولان شرکت کننده در مراسم از دکتر هاشمی را نوشته بود ، از روی کف دستش شروع به تشکر کردن کرد.

مردم هم از این حرکت نوجوان تهرانی خنده را سر دادند. آنوقت مجری برنامه به نوجوان یاد شده گفت : لازم نبود از روی کف دستت بخوانی ، اسم ها داخل کاغذی که پیش من است ، نوشته شده است، به من می گفتی کاغذ را به تو می دادم.

گزارش از: لیلاخطیب زاده

اجتمام(5)**1776**1561

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا