گوناگون

شکست آمریکا در صحرای طبس پیروزی حق و ایمان بردسیسه شیطان بود

81137172 5648795

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ˈعلی حسینیˈ درخطبه های نمازجمعه این هفته خمین اظهار کرد: اهمیت واقعه صحرای طبس، در این بود که وقتی جمهوری اسلامی مردمی و اسلامی مورد عنایات پروردگار باشد، حتی عواملی مانند ریگ‏ها بیابان هم می‏ توانند ماشین جنگی مدرن مستکبر را در هم بکوبد و نابود کند.

وی با اشاره به شکست متعدد آمریکا در منطقه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: جایگاه آمریکا به علت نداشتن استراتژی مشخص درخاورمیانه به شدت تضعیف و متزلزل شده است.

امام جمعه خمین با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها گفت: هدفمندی یارانه ‏ها، اگرچه خیلی دیر اما کاری بزرگ و شجاعانه ‏ای بود که در دولت قبل کلید خورد و در این دولت نیز با جدیت دنبال می‏ شود.

خطیب جمعه خمین افزود: در اینکه اصل هدفمندی به مصلحت مردم و جامعه است، هیچ تردیدی نیست اما شیوه ‏ها و فرایند اجرایی مراحل مختلف آن قابل تامل است و لذا در مرحله نخست باید به افراد کم توان مالی و فقیر سهم یارانه پرداخت و فراد متمکن که نیاز به مبلغ یارانه نداشتند پرداخت نمی شد.

وی گفت : امید است هدفمندی یارانه‏ ها در راستای ساماندهی و نهادینه‏ سازی سیاستهای اقتصاد مقاومتی، مراحل تکمیلی و پایانی خود را با موفقیت سپری کنند و بر رونق اقتصادی کشور در سال اقتصاد و فرهنگ بیفزاید.

امام جمعه خمین با اشاره به روز جهانی کارگر گفت: ارزش ‏آفرینی از نقاط قابل توجه و نقش بی‏ بدیل کارگران در پیشرفت، شکوفایی کشور بر کسی پوشیده نیست و از سوی رسول اکرم (ص )نیز بر اهمیت کار وکارگر بسیارسفارش شده است.

حجت الاسلام حسینی افزود: ترویج فرهنگ کار باید با رویکرد اقتصاد مقاومتی بر اساس این فرهنگ شکل گرفته و گسترش پیدا کند تا بتواند در شکوفایی اقتصادی نقش ایفا کند، از طرفی کارگران بسیجی و جهادی، نقش مضاعفی در این راستا به‏عهده دارند، کارگران ثابت کرده‏ اند در هر عرصه‏ ای که حضور یافته، نقش مؤثری را داشته ‏اند.

555/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا