گوناگون

حسن‌زاده: هیچ شکایتی از فولاد نشده است/ منتظر پاسخ استعلام نظام وظیفه درباره پیکان هستیم

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هیچ شکایتی علیه باشگاه فولاد و بازیکنانش در موضوع کارت‌های پایان خدمت نشده است، گفت: تنها شکایت موجود مربوط به باشگاه فجر درباره یکی از بازیکنان پیکان است که فعلا منتظر پاسخ استعلام سازمان نظام وظیفه هستیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه تلویزیونی “ورزش و مردم” با بیان اینکه هیچ شکایتی مبنی بر تخلف بعضی از بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان در بحث استفاده از کارت‌های پایان خدمت جعلی، به دست این کمیته انضباطی نرسیده است، گفت: این موضوع پس از پایان لیگ در رسانه‌ها مطرح شد اما تا الان هیچ شکایتی به کمیته انضباطی فدراسیون نیامده و حتی مجاری ذیربط چون فدراسیون فوتبال و… هم درخواستی برای پیگیری مساله نکردند و اساسا نامه‌ای در این باره برای ما نیامده است.

وی درباره شکایت باشگاه فجر سپاسی مبنی بر تخلف باشگاه پیکان در استفاده از بازیکنی که با مشکل فوق مواجه بوده نیز اظهار کرد: این شکایت هفته اول اردیبهشت به کمیته انضباطی واصل شد و ما تحقیقات را آغاز کردیم. اولین مرحله گرفتن استعلام از سازمان نظام وظیفه بود که هنوز پاسخش برای کمیته انضباطی نیامده است. چنین پرونده‌هایی پیچیده نیست و پس از دریافت پاسخ استعلام و بررسی سایر ابعاد مساله می‌توان درباره‌اش اظهارنظر کرد. به هر حال اگر هم حضور بازیکن غیرمجاز تلقی شود ممکن است در شرایط مختلفی صورت گرفته باشد؛ اینکه آیا صرفا بازیکن خاطی از این موضوع اطلاع داشته یا باشگاه فعلی و قبلی‌اش هم در جریان بوده‌اند و… مواردی از این دست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا