گوناگون

پيشنهاد همکاري سوئد و دانمارک به شمس

حسين شمس در خصوص پيشنهاد همکاري کشورهاي دانمارک و سوئد با وي اظهار داشت: دعوت‌نامه‌اي از کشور دانمارک به دست من رسيده مبني بر اينکه در يک کلاس 5 روزه براي مربيان و بازيکنان تيم ملي اين کشور حضور پيدا کنم که اين کلاس از روز 27 ارديبهشت آغاز خواهد شد و به مدت 5 روز در شهر کپنهاگ حضور خواهم داشت. قرار است با توجه به شرايط در اين 5 روز به بازيکنان و مربيان تيم ملي دانمارک تدريس کنم.

به نقل از فارس، وي همچنين از پيشنهاد فدراسيون سوئد خبر داد و گفت: به دعوت فدراسيون سوئد سفري 3 روزه نيز به اين کشور خواهم داشت تا در مورد نحوه همکاري‌ام با آنها صحبت کنم اين براي اولين بار است که يک آسيايي در دو کشور از اروپا تدريس مي‌کند که نه تنها براي من بلکه براي کل آسياي يک افتخار محسوب مي‌شود.

سرمربي سابق تيم ملي فوتسال ايران در خصوص اينکه نحوه پيشنهاد همکاري فدراسيون سوئد با وي به چه شکل است گفت: قبلاً مذاکراتي مبني بر انجام مشاوره به فوتسال با من شده بود اما هيچ وقت از من دعوت نکرده بودند اما اين بار از من دعوت رسمي به عمل آمده و در آنجا مشخص مي‌شود که آنها از من درخواست آموزش دارند يا قرار است در شکل ديگري با يکديگر همکاري کنند همانطور که مي‌دانيد دانمارک و سوئد جزو تيم‌هاي درجه سه فوتبال اروپا هستند که قرار است به اين شکل سطح فوتسال خود را بالاتر ببرد.

شمس در خصوص نتايج تيم ملي فوتسال در آسيا گفت: تا حالا که بچه‌ها فوق‌العاده کار کردند و به خصوص ديشب که 10 گل به ازبکستان زدند و اميدوارم که ما نتايج خوبي بگيريم تا به نوعي ناکامي سال 2012 در امارات را جبران کنيم. آرزويم اين است که فردا بچه‌ها با تمرکز بيشتر به زمين بروند و ژاپن را دست کم نگيرند چون خوزه ماريا مربي زيرکي است و اميدوار هستم با يک پيروزي قهرماني در آسيا را به دست بياوريم و روزهاي درخشان فوتسال را تجربه کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا