گوناگون

خبرهای خوشی در زمینه فوق العاده شغل فرهنگیان دوره ابتدایی به زودی اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علي اصغر فاني در حاشيه سفر به استان لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه به پیشنهاد فوق العاده شغل فرهنگیان دوره ابتدایی گفت: این موضوع در دست بررسی است و کارهای مقدماتی آن انجام شده است.

وی عنوان کرد: کارهای مربوط به فوق العاده شغل فرهنگیان دوره ابتدایی در حال انجام است و به زودی خبرهای خوشی در این زمینه به فرهنگیان داده می شود.

وزیر آموزش و پرورش دولت یازدهم با اشاره به برنامه های خود در سفر به لرستان یادآور شد: به تبع برنامه ها ما تابع برنامه های رئیس جمهور است.

فانی با اشاره به حضور در شهرستان الیگودرز و دیدار با مردم عنوان کرد: همچنین عصر امروز چهارشنبه دیداری با فرهنگیان لرستانی خواهیم داشت.

بنابر این گزارش دکتر حسن روحانی رئیس دولت یازدهم و برخی از اعضای کابینه طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 28 و 29 خردادماه مهمان مردم لرستان هستند. این استان به عنوان پنجمین استان میزبان سفرهای رئیس جمهوری است.

دیدار مردمی در محل ورزشگاه تختی خرم آباد، دیدار با عشایر و روستائیان، نشست با صاحبان سرمایه در قالب شورای توسعه و سرمایه گذاری لرستان، بازدید از برخی صنایع استان، دیدار با منتخبان، حضور در جلسه شورای اداری استان و نشست با اصحاب رسانه از برنامه های سفر رئیس جمهور به لرستان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا