گوناگون

خشکبیجار به شهرهای پاک شهرستان رشت می‌پیوندد

به گزارش خبرنگار مهر، سید عیسی مهدوی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری بخش خشکبیجار که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در بخشداری خشکبیجار برگزار شد، افزود: در بخش آبرسانی به بخش خشکبیجار تنها 15 روستای این بخش از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه هفت کیلومتر مربع از 22 کیلومتر مربع نور ساحلی شهرستان رشت در بخش خشکبیجار قرار دارد، اظهار داشت: این بخش از ظرفیت های بالای گردشگری برخوردار بوده که علاوه بر آن نیز می توان از توانمندی های منطقه آزاد برای توسعه بیشتر بهره گیری کرد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه از اعتبارات تبصره 22 مبلغ 370 میلیون تومان به بخش خشکبیجار اختصاص یافته است، ادامه داد: در حال حاضر میزان بهره مندی این بخش از گاز روستایی 77 درصد بوده که نسبت به 69 درصد شهرستان رشت و 67 درصد کشور در جایگاه بالاتری قرار دارد.

وی همچنین گفت: تاکنون دو هزار و 500 جلد سند روستایی در بخش خشکبیجار صادر شده که امسال نیز صدور 750 جلد سند روستایی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست که با حضور معاون امور هماهنگی استاندار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، حاضران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا