گوناگون

مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اجرایی شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مظاهر مجیدی بعدازظهر دوشنبه در دیدار با روسای دانشگاه‌ها و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های نهاوند در مسجد سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: مطالبات مقام معظم رهبری آنقدر عمیق و گسترده است که همه اساتید و دانشگاهیان در هر سطح و یا رشته علمی می‌توانند در تحقق و اجرایی شدن آنها به سهم خود نقش ایفاء کنند.

سردار مجیدی گفت: طبق نظر مقام معظم رهبری در بخش فرهنگ باید خیلی قوی تر عمل و باید تلاش شود منویات معظم له را در دانشگاه ها نهادینه کنیم تا بتوانیم سربازان خوبی در مقابله با جنگ نرم و فرهنگی دشمن، در دانشگاه ها تربیت کرده و آینده انقلاب را تضمین کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی به فضل الهی و فداکاری جوانان غیور ایران اسلامی هشت سال با دست خالی و تنها با اتکال به قدرت الهی دشمنان خود را از سرزمین مقدس ایران اسلامی بیرون کرد و طعم شکست ذلت بار را بر آنان چشاند.

جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: آمریکا به دنبال ضربه وارد کردن بر ایران در جنگ نرم است که در این راه وظیفه دانشگاهیان به عنوان سربازان مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن  وظیفه مهم و سنگینی است.

سردار مظاهر مجیدی بیان داشت: اگر دیدگاه های امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد دشمن شناسی در دانشگاه‌های ما تدریس شود دانشجویان و اساتید بهتر و راحت تر می توانند در مقابل توطئه های دشمنان نظام مقدس اسلامی مقابله کنند و نقشه های آنان را نقش بر آب کنند.

سردار مجیدی با اشاره به برنامه‌های پوچ و بی‌معنی شبکه‌های ماهواره‌ای دشمنان ایران اسلامی افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال عادی کردن روابط بین نامحرمان و به حاشیه بردن موضوع عفاف و حجاب و بی غیرت کردن جوانان ما هستند.

وی اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی امروز به وسیله جنگ نرم و تغییر سبک زندگی اسلامی به دنبال لطمه زدن به جمهوری اسلامی هستند اما ملت ایران به وسیله ایمان به خدا، بصیرت و ولایت مداری باردگیر فتنه های آنان را نقش برآب می کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان گفت: باید جوانان ما هوشیار باشند و فریب دشمن را نخورند. در جنگ نرم، مجروح عملیات و جنگ‌ها افرادی هستند که فریب خورده و با مواردی چون بدحجابی به دشمن در رسیدن به اهداف شوم کمک می‌کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا