گوناگون

«خودنمایی» گروه تیک در «شلمان»

دومین نمایشگاه سالانه عکس گروه «تیک» در گالری شلمان گشایش یافته است.

علی مزارعی –مدیر گالری شلمان- در گفت‌وگو با خبرنگار بخش تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره این نمایشگاه اظهار کرد: تازه‌ترین فعالیت اعضای گروه عکاسی «تیک» در نمایشگاهی با عنوان «خودنمایی» روی دیوار رفته است. در این نمایشگاه 16 عکس از 16 هنرمند با موضوع سلف پرتره به نمایش گذاشته شده است.

او افزود: این نمایشگاه از نظر گروه و تعداد هنرمندان تفاوت چندانی با نمایشگاه نخست گروه «تیک» ندارد. این گروه سال گذشته به سرپرستی علیرضا ایران‌نژاد که از استادان عکاسی است تشکیل شد. اعضای گروه همگی فارغ‌التحصیل رشته عکاسی هستند و آن را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند.

مینا احمدی، پرستو ارفعی، علیرضا ایرانی‌نژاد، میرعلی چاوشی، نادیا حسین‌زاده، صبا مریم ساعدی، ریحانه سلیمان گلی، محسن سلیمی، حسن صادق‌پور، امید صرامی، عطیه قشمی، نیوشا محب‌علی، علی مزارعی، نیلوفر ناجی‌پور و علی نادر یکرنگیان اعضای گروه عکاسی «تیک» هستند.

نمایشگاه «خودنمایی» از 12 تا 17 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 20 در گالری شلمان به نشانی میرداماد (غرب به شرق)، بین میدان مادر و شریعتی، خیابان رودبار غربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، شماره 27 میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا