گوناگون

رئیس جمهور چهارشنبه به استان ایلام سفر می کند/ خوشامدگویی با بیت‌المال ممنوع

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مروارید عصر شنبه در جلسه هماهنگی سفر اظهار داشت: استان ایلام روز چهارشنبه میزبان کاروان دولت تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی ریاست محترم جمهور است.

وی اظهار داشت: رئیس جمهوری در چهارمین سفر استانی خود به ایلام سفر می کند و روز چهارشنبه 17 اردیبهشت در ورزشگاه تختی ایلام با مردم دیدار خواهد کرد.

محمدرضا مروارید در پایان از مردم شریف استان خواست با حضور گرم و پرشور خود رئیس جمهور محترم و هیئت همراه راه مورد استقبال قرار دهند.

فرماندار ایلام نیز گفت: تمهیدات لازم برای سفر رئیس جمهور به ایلام اندیشیده شده است.

ناصر خوش‌خبر اظهار داشت: قرار است طی روزهای آتی رئیس جمهور به استان ایلام سفر کند و این دستگاه اجرایی به سهم خود با تشکیل جلسات ،هماهنگی لازم با دستگاه‌های مرتبط با موضوع تمهیداتی برای این سفر اندیشیده است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم استقبال با شکوهی از رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در استان ایلام صورت پذیرد که در این راستا نیازمند تلاش و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط با موضوع هستیم.

این مسئول اضافه کرد: برای درخواست‌های مردمی از رئیس جمهور نیز سامانه 111 طراحی شده که مردم می‌توانند با تماس با این شماره تلفن درخواست‌ها و مطالبات خود را با رئیس جمهور در میان گذشته و از طریق این سامانه نیز پاسخ خود را دریافت کنند.

خوش‌خبر تصریح کرد: دولت تدبیر و امید تمام توان و تلاش خود را صرف ارائه خدمات به مردم کرده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

فرماندار ایلام گفت: سعی می‌شود در این سفر بخشی از مشکلات اساسی مردم با رئیس جمهور طرح و در راستای رفع آنان تصمیماتی اتخاذ شود.

مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام نیز گفت: چاپ و نصب بنر خیر مقدم به رئیس جمهور با استفاده از امکانات دولتی ممنوع است.

بهمن جلیلیان اظهار داشت: استفاده از امکانات دولتی به منظور چاپ بنر و پلاکارد خیر مقدم و خوش آمدگویی تحت عنوان ادارات، سازمانها و شرکتهای دولتی ممنوع و مصداق سوء استفاده از بیت المال است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا