گوناگون

دانشجویان خوابگاه کیانا بلاتکلیف هستند

81161919 5691602

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ساکنان خوابگاه کیانا با حضور در دادسرای خارک و شکایت از «ش.ف.م» و خواهرش خواستار احقاق حق و حقوق خود شدند .

برخی از ساکنان این خوابگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفتند: این خواهر و برادر شهریور ماه سال گذشته با اجاره کردن ملکی در خیابان استاد مطهری بدون اخذ مجوز از سازمان های ذیربط خوابگاه تاسیس کردند.

دانشجویان ادامه دادند: آنان ادعا کردند که این خوابگاه دارای مجوز بوده و زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

شاکیان افزودند: «ش.ف.م» از دانشجویان ودیعه های پنج تا 190 میلیون ریالی دریافت کرده است .

«آذر بانو صادقی» وکیل «فرخ صفا» صاحب ملک خوابگاه کیانا در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: به علت اینکه ما از مسوول خوابگاه کیانا خواسته بودیم مجوز خوابگاه را به ما ارائه دهد وی از پرداخت ودیعه یک میلیارد ریالی و پنج ماه اجاره بها (یکصد میلیارد ریال) به ما خودداری کرده است.

وی افزود: به علت ندادن ودیعه و اجاره بها قرارداد بین صاحب ملک و

«ش.ف.م» فسخ شده است و در صورتی که امور خوابگاه ها مجوز تاسیس خوابگاه را به ما بدهد این خوابگاه با مدیریت صاحب ملک به قوت خود باقی خواهد ماند.

صادقی ادامه داد: مسوول خوابگاه کیانا علاوه بر بدهی به صاحب ملک به یک صد دانشجو نیز بدهکاراست و این دانشجوبان را به حال خود رها کرده و خود را نشان نمی دهد.

وکیل صاحب ملک خوابگاه کیانا با بیان اینکه یکصد دانشجو به ما تحمیل شده که نمی توانیم آنان را بیرون کنیم و با توجه به نزدیک بودن فصل امتحانات دانشجویان، به دنبال اخذ مجوز خوابگاه هستیم تا روحیه آنان بیش از پیش تضعیف نشود.

ساناز، لیلا، ندا و غیره که از ساکنان سابق خوابگاه پردیسان و کیانا هستند، مدعی شدند خوابگاه پردیسان نیز در سال 88 توسط «ا. پ» تاسیس شد، این فرد نیز بعد از گرفتن ودیعه از دانشجویان در سال 91 مجوز این خوابگاه را به صورت غیرقانونی به فرد دیگری واگذار و «ش.ف.م» را به عنوان سرمایه گذار این خوابگاه معرفی کرد.

ساناز ادامه داد: تعدادی از دانشجویان ساکن در خوابگاه پردیسان بعد از شکایت از مسوولان خوابگاه ودیعه های خود را پس گرفتند و برخی نیز برای اینکه بتوانند در خوابگاه جدید «ش.ف.م» ساکن شوند شکایت خود را پس گرفتند و به خوابگاه کیانا آمدند.

تهرام/ 7364/1348

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا