گوناگون

دانشجویان و دانش آموزان با مدیریت جهادی آشنا شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدکاظم علوی ظهر پنج شنبه در همایش رسم هجرت خراسان جنوبی  اظهار کرد: با توجه به شعار سال باید برای پیشرفت فرهنگ اسلامی بیشتر تلاش شود.

وی افزود: شرکت در اردوهای جهادی امری پسندیده است و کسانی که در این اردوها شرکت می کنند باید دارای روحیه جهادی بوده و آنچه که این روحیه را افزایش می دهد توجه به آموزه های دینی و مذهبی است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: در اردوهای جهادی باید تلاش شود برخلاف میل شیطان حرکت کنید و حقایق بیان شود.

علوی افزود: در برنامه ریزی گروه های جهادی توجه به برنامه و کارهایی که قرار به انجام آن است ضروری بوده زیرا بعضی مواقع موجب موازی کاری شده است.

وی با اشاره به پیشرفت پروژه های عمرانی در روستاها بیان کرد: در قبل از انقلاب هیچ گونه آب و برق و تلفن وجود نداشته که امروزه شاهد پیشرفت روستاها در تمام زمینه هستیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن نمی‌گذارد ما مستقل باشیم، متذکر شد: بحث انرژی هسته‌ای بهانه است، آنها با استقلال ما مخالف هستند.

علوی از وجود مشکل در فرهنگ خودمان خبر داد و گفت: امروز امر به معروف و نهی از منکر در زندگی ما جاری نبوده و تعداد اندکی از جوانان در این حیطه فعالیت می‌کنند.

مدیرکل امور روستایی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه جوانان اکنون میلی به کار، کوشش و … ندارند، اضافه کرد: باید این انگیزه را در جوانان ایجاد کرده و اشتباهات خود را جبران کنیم.

علوی با بیان اینکه وظیفه ما در حال حاضر سنگین است، افزود: رسالت ما نیز سخت بوده و در آینده از این سخت‌تر می‌شود.

وی دوران پیش‌رو را دوران ظهور دانست و گفت: در این دوران امتحانات سختی را پیش‌رو داریم که امید است با روحیه جهادی، نشاط و خستگی‌ناپذیری در مقابل مشکلات بایستیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا