گوناگون

دانشگاه ها خاستگاه اصلی فرهنگ و اقتصاد است

81167568 5701813

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از بنیاد شهید، «محمدرضا گروسی» درباره سیزدهمین دوره معرفی برگزیدگان پایان نامه های قرآنی دانشجویان سراسر کشور افزود: علیرغم وجود محدودیت در منابع مالی، برای توسعه فعالیت های قرآنی دانشگاه هیچگونه محدودیتی اعمال نمی کنیم و اجازه نخواهیم داد، اینگونه فعالیت ها با محدودیت مواجه شود.

مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: این مرکز علمی و آموزشی به برکت رشادت های شهدا و ایثارگران ایجاد و با حمایت های رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسوولان ذیربط به لحاظ کمی و کیفی توسعه چشمگیری داشته است.

وی افزود: اشتغال به تحصیل حدود یکهزار دانشجو در این دانشگاه، فرصت بسیار ارزشمندی در ایجاد زمینه‎ های مناسب برای انسجام و هماهنگی فعالیت‎های قرآنی و استفاده از این ظرفیت دانشگاه است، هرچند از این طریق می توان با بسیاری از خانواده های دانشجویان ارتباط موثر و پویایی برای توسعه و تعمیق روحیه معنوی برقرار کرد.

رییس دانشگاه جامع علمی – کاربردی امام خمینی(ره) یادآور شد: برنامه های فرهنگی این دانشگاه در سال فرهنگ و اقتصاد، متفاوت از برنامه های سال گذشته و با چشم اندازی روشن و مشخص بر اساس سند چشم انداز 1404 و به صورت محوری و قابل قبول طراحی و اجرا می شود.

گروسی با اشاره به نامگذاری سال 93 به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» افزود: خاستگاه دستیابی به این مهم دانشگاه است که اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها باید در راستای لبیک گویی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در اجرای برنامه های فرهنگی و در راس آن فعالیت های قرآنی همت مضاعف داشته باشند.

اجتمام ** 1880 ** 1071

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا