گوناگون

دانش آموزان بسیجی در بندر چابهار اقتدار خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرنگار مهر، تعداد یک هزار و ۴۰۰ دانش آموز بسیجی ۱۳ ساله در مراسمی با عنوان رهروان شهدا با برپایی مراسم رژه در بندر چابهار ضمن به نمایش گذاشتن اقتدار خود بر پاسداشت و ادامه راه شهدای دانش آموز تاکید کردند.

فرمانده پایگاه دریایی سپاه پاسدران امام علی(ع) بندر چابهار در این مراسم  با بیان اینکه حضور دانش آموزان و محصلان علاوه بر سنگر علم در جبهه های دفاع مقدس و سنگر مقاومت برهیچ شخصی پوشیده نیست، اظهار داشت: دانش آموزان ایران اسلامی به واسطه برخورداری از سلاح ایمان و تعهد همواره در تمامی صحنه های انقلاب حضوری پر شور و تصمیم ساز داشته اند.

سرهنگ منصور روانکار اظهار داشت: شهادت بیش از ۳۶ هزار دانش آموزان در طی مدت ۸ سال جنگ تحمیلی خود گواه حضور آگاهانه و تاثیر گذار این قشر در سال های دفاع مقدس دارد.

وی همچنین با گراميداشت ياد و خاطره شهيد محمد حسين فهميده اظهار داشت: اين دانش آموز شهيد با فهم و شعور بالاي خود نشان داد که حفظ سرزمين از نجات جان با ارزش تر است.

 وي اظهار داشت: به بركت خون شهدا به ويژه شهيد فهميده و تربيت صحيح اسلامي، كشور ما از شهيد “فهميده ها” پر شده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان نقش مهمی در اداره امور کشور و تصمیمات سرنوشت ساز دارند افزود: بر همه دانش آموزان واجب است تا با ادامه راه شهدا و تقویت بنیه علمی در راه اعتلا و پیشرفت میهن اسلامی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، همچنین در این مراسم از تعدادی از خانواده های شهدا و بسیجیان نخبه و فعال طی مراسمی با اهدای لوح یادبود تجلیل بعمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا