گوناگون

درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در همدان

81241044 5829222

سرهنگ ˈهادی قزوینه ایˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعضای این باند با جاسازی مواد مخدر و روانگردان در یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 قصد انتقال آن به استان را داشتند که به دنبال یک کار اطلاعاتی گسترده شامگاه چهارشنبه در آزاد راه همدان ساوه و با ورود به شهر قهاوند دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: قاچاقچیان بعد از شنیدن دستور ایست ماموران مبارزه با مواد مخدر پا به فرار گذاشتند که بعد از شلیک هشت گلوله به سمت خودرو و ترکیدن لاستیک پژو در نهایت دستگیر شدند.

وی با ذکر اینکه این عملیات کشته و مجروحی نداشت گفت: اعضای این باند بعد از متوقف شدن خودروی حامل مواد مخدر، قصد امحای مواد افیونی با شگرد خاص را داشتند که با حضور به موقع پلیس یک کیلو و 440 گرم مواد مخدر از نوع شیشه از آنها کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اضافه کرد: در این عملیات شش نفر از تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر و یکدستگاه خودرو سواری کشف و ضبط نیز شد.

سرهنگ قزوینه ای اضافه کرد: همچنین نیروهای انتظامی این یگان در عملیات دیگری دو نفر از اعضای یک باند را که در پوشش مسافر با استفاده از خودروی تاکسی برون شهری قصد انتقال مواد افیونی به شهر همدان را داشتند در پلیس راه همدان – قزوین دستگیر کردند.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات با کشف یک کیلو و 995 گرم هروئین و دستگیری دو قاچاقچی، خودروی آنها را نیز توقیف کرد.

حدود یک تن و 300 کیلو گرم مواد مخدر در کمتر از چهار ماهه امسال در همدان کشف و ضبط شده است.

7525/2624

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا