گوناگون

پروژه آب درمانی توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند تکمیل می شود

81241052 5829231

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی، حجت الاسلام ˈسید محمدباقر عبادیˈ در بازدید از پروژه آب درمانی توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند، اظهار داشت: امیدواریم که پروژه آب درمانی این مرکز تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی افزود: سازمان بهزیستی جزو سامان هایی است که با افراد دردمند و آسیب دیده سروکار دارد و باید رضایت این افراد را فراهم کند.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: قرار است تعدادی از کارشناسان بهزیستی کشور برای برآورد اعتبار از نزدیک از پروژه آبدرمانی توانبخشی علی اکبر(ع) بازدید کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح کارگاه آموزشی تولیدی امیدآفرینان بیرجند گفت: کارگاه ها تولیدی حمایتی بهزیستی فضای مطلوبی برای توانمندی افراد معلول و تحت پوشش این نهاد است.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه در این کارگاه ها افراد مشغول به تولید صنایع دستی هستند، افزود: صنایع دستی جزو میراث با ارزش گذشتگان است و با برپایی این کارگاه ها می توان صنایع دستی استان را رونق بخشید.

وی اضافه کرد: در این کارگاه ها با تولید صنایع دستی می توان زمینه نشاط و اشتغال عده ای از مددجویان و نیازمندان را فراهم کرد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی هم در این بازدید گفت: پروژه آب درمانی مجتمع توانبخشی علی اکبر(ع) بیرجند از سال 91 آغاز به کار کرده و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ˈمحمدحسن اکبری مطلقˈ افزود: تاکنون برای اتمام پروژه آب درمانی مجتمع توانبخشی علی اکبر(ع) بیرجند از اعتبارات استانی هزینه ای نشده است.

وی افزود: تاکنون سه میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده و سه میلیارد ریال دیگر نیز تخصیص یافته و نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف درمجلس نیز قول اختصاص پنج میلیار ریال را از رئیس سازمان بهزیستی کشور گرفته است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این پروژه شامل دو فاز یک و دو می شود، گفت: فاز یک این پروژه شامل مجتمع آب درمانی و فاز دوم این پروژه شامل سالن چندمنظوره ورزشی است.

اکبری مطلق بیان کرد: مجتمع آب درمانی این مرکز دو هزار متر زیربنا دارد و یکهزار و 500 متر نیز زیربنای سالن ورزشی این پروژه است.665

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا