گوناگون

دستگاه های اجرایی از تعریف پروژه های عمرانی جدید بپرهیزند

81169702 5705605

ˈخسرو حسن نیاˈ عصر دوشنبه در خاتمه جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فیروزکوه، در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: مجموع اعتبارات عمرانی استانداری تهران در سال گذشته 301 میلیارد تومان بود که با کاهشی 9/23 درصدی امسال به 228 میلیارد تومان تقلیل یافت.

دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان فیروزکوه با اشاره به تخصیص 40 درصدی اعتبارات استان در سال گذشته، گفت: این مساله مشکلات زیادی را برای دستگاه های اجرایی و پیمانکاران ایجاد کرد.

حسن نیا افزود: با این وجود اعتبارات استانی بسیار اندک بوده و حدود پنج درصد اعتبارات را تشکیل می دهد و بخش عمده آن در دست وزارتخانه ها است که پیگیری مسؤولان امر را می طلبد.

وی با اشاره به بودجه 76 میلیارد و 523 میلیون ریالی شهرستان فیروزکوه در سال 93، تصریح کرد: در توزیع اعتبارات شاخص هایی چون کمبود تخصیص پروژه ها در سال گذشته و رعایت الزامات قانونی آن رعایت و حتی الامکان سعی شده تا از تعریف پروژه های جدید خودداری شود.

دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: این در حالی است که الزاماتی نظیر شهرستان های جدید، فرمانداری های ویژه، کمک به مساجد و . . . در بودجه امسال گنجانده نشده است.

تهرام/8142/1457/



: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا