گوناگون

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در مشهد برپا شد

81169701 5705604

رییس ستاد برگزاری این نمایشگاه در مراسمی گفت : این نمایشگاه با بیش از 700 غرفه و حدود 320 شرکت داخلی و نمایندگی خارجی فعالیت خود را آغاز کرد.

خلیل الله کاظمی افزود : از این تعداد 310 شرکت داخلی و هشت نمایندگی از کشورهای خارجی شامل فرانسه، هلند، ایتالیا، اسپانیا، چین، آلمان، استرالیا و بلژیک می باشند.

وی افزود : سال گذشته تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه 285 مورد بود که نمایشگاه امسال از رشد 10درصدی در تعداد شرکتها و 12درصدی در تعداد غرفه ها برخوردار است.

به گفته وی ، این نمایشگاه در دو بخش نمایش و فروش برگزار می شود ضمن آنکه در حاشیه آن هر شب سه کارگاه آموزشی برپا می گردد.

کاظمی ادامه داد : برگزاری پنج کارگاه گل آرایی در هر روز شامل نگهداری گیاهان آپارتمانی، شناخت و مبارزه با آفات ، گل درمانی ، نگهداری و تکثیر کاکتوس جهت علاقمندان به گل و گیاه از دیگر برنامه های این نمایشگاه می باشد.

به گفته وی از دیگر برنامه های جنبی نمایشگاه برگزاری دو ساعت مشاوره رایگان گیاه پزشکی به بازدیدکنندگان است.

وی بیان کرد : نرخ گذاری بر اقلام موجود در نمایشگاه توسط کارشناسان اتحادیه گل و گیاه و سازمان صنعت و معدن و تجارت انجام شده و گل و گیاه عرضه شده در این نمایشگاه با برچسب قیمت در معرض فروش و بازدید عموم قرار گرفته است.

وی برگزاری این نمایشگاه را در جهت نزدیک کردن و ارتباط بیشتر مردم با طبیعت و گل و گیاه در زندگی شهری موثر خواند.

این نمایشگاه از 29 اردیبهشت تا دوم خرداد ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برای بازدید عموم دایر است.

2713/659



: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا