گوناگون

دستگیری شکارچی کبک در خرمنه‌سر

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان طارم از دستگیری شکارچی کبک با اسلحه قاچاق در منطقه شکار ممنوع خرمنه‌سر طارم استان زنجان خبرداد.

سیدرضا معافی‌مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: متخلف شکار یک قطعه کبک با اسلحه قاچاق در ارتفاعات دربند هزاررود منطقه شکار ممنوع خرمنه‌سر طارم دستگیر شد.

وی افزود: در پی گشت و کنترل شبانه‌روزی مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان طارم فرد متخلف در ارتفاعات دربند هزاررود منطقه شکار ممنوع خرمنه‌سر طارم دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه دو لول قاچاق و لاشه یک قطعه کبک کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به این‌که پرونده فرد متخلف جهت رسیدگی حقوقی تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان‌ کرد: ماموران یگان حفاظت محیط ‌زیست به ‌صورت شبانه‌روزی در مناطق تحت مدیریت شهرستان حضور دارند و از هیچ تخلفی چشم‌پوشی نکرده و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

معافی‌مدنی با تاکید بر این‌که حفاظت از گونه‌های جانوری وظیفه آحاد جامعه به ‌ویژه جوامع محلی است، افزود: در شرایطی که احساس مسئوولیت در افراد وجود داشته باشد، قطعاً شاهد محیط ‌زیستی شاداب خواهیم بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا