گوناگون

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین اقوام و عشایر است

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین اقوام، طوایف، مذاهب و عشایر کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس اقوام و عشایر کشور که در منطقه تنگه کنشت کرمانشاه و با حضور سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حال برگزاری است، اظهارکرد: ما می‌خواهیم با برگزاری این رزمایش به دشمنان نشان دهیم که وحدت، همدلی و همبستگی در میان اقوام و عشایر ایرانی موج می‌زند.

وی افزود: همین وحدت، همدلی و همبستگی رمز اصلی موفقیت انقلاب اسلامی ایران از زمان شکل‌گیری تاکنون بوده و هست.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: نمایش صلابت، اقتدار و آمادگی عشایر سرافراز جمهوری اسلامی ایران از جمله اصلی‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش بزرگ است.

ریحانی تصریح کرد: ارتقاء توان رزمی و آمادگی برای مقابله با هرگونه از تهدیدات دشمنان از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش بزرگ اقوام عشایر ایران است.

وی یادآور شد: امروز تمام تحرکات ما را چه دوستان و چه دشمنان رصد می‌کنند و برگزاری چنین رزمایش عظیمی برای دشمنان مایه ذلت و عصبانیت و برای دوستان مایه آرامش و خوشحالی خواهد بود.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: خشم عشایر، ایلات، طوایف و اقوام ایرانی از دشمن مایه امیدواری برای دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا