گوناگون

عشایر همواره با حداقل هزینه،بیشترین خدمات را به کشور ارائه دادند

استاندار کرمانشاه گفت: عشایر همواره با حداقل هزینه و امکانات بیشترین خدمات را به کشور ارائه داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، مهندس ابراهیم رضایی در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس اقوام و عشایر کشور که در منتطقه تنگه کنشت کرمانشاه و با حضور سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حال برگزاری است، اظهارکرد: یکی از عوامل اصلی امنیت و اقتدار ایران اسلامی حضور عشایر مرزدار در این کشور است.

رضایی افزود: عشایر به عنوان ذخیره‌های انقلاب، عامل قدرت و وحدت مثال‌زدنی برای کشور بوده و هستند.

استاندار کرمانشاه گفت: اقتدار، عظمت و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور بسیج و به برکت خون‌های ریخته شده در میادین مختلف دفاع از نظام است.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه ایام هفته دفاع مقدس هستیم، ایامی که یادآور ایثارگری‌ها، شهادت‌ها، شجاعت‌ها و همه خصلت‌های خوب مردم ایران اسلامی است.

رضایی با بیان این‌که عشایر همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند، گفت: عشایر همواره با حداقل هزینه و امکانات بیشترین خدمات را به کشور ارائه داده‌اند.

استاندار کرمانشاه اظهارکرد: امروز در این رزمایش بسیار بزرگ، شکوهمند و عزت آفرین شاهد وحدت و انسجام بسیجیان جامعه عشایری سراسر کشور هستیم.

رضایی هم‌چنین به میزبانی استان کرمانشاه در این رزمایش اشاره کرد و گفت: استان کرمانشاه با داشتن ایلات، طوایف، اقوام، مذاهب و عشایر مختلف، الگویی مناسب برای انسجام ملی است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا