گوناگون

دشمن مخالف ایجاد وحدت و توسعه در سیستان و بلوچستان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد راهداری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان در مصلی قدس اظهار داشت: توطئه و جنایات دشمن برای به شهادت رساندن حافظان صلح و امنیت در این استان تنها در راستای بر هم زدن وحدت میان شیعه و سنی است.

وی ابراز داشت: فرزندان انقلاب و میهن اسلامی که در لباس نظامی با گذشت از جان و زندگی خود قصد ایجاد امنیت و آرامش برای مردم استان را دارند توسط افرادی به شهادت می‌رسند که مخالف ایجاد امنیت و صلح هستند.

وی با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت 4 تن از نیروهای خدوم انتظامی به دست اشرار مسلح و منافق در جنوب استان بیان داشت: عاملان این جنایت نه شیعه هستند و نه سنی بلکه آنها تنها با قصد از بین بردن وحدت و پیشگیری از توسعه استان دست به این اقدامات ننگین می‌زنند.

راهداری با تاکید براینکه توسعه و شکوفایی استان در گرو تحکیم وحدت اقشار و مذاهب مختلف و از همه مهمتر ایجاد امنیت است بیان داشت: رسول مکرم اسلام(ص) در مدینه منوره به سبب ایجاد امنیت پایدارموفق به پیاده سازی احکام الهی شدند.

وی گفت: امروز شاهد هستیم افرادی که خود حافظ صلح و امنیت هستند در استان به شهادت می‌رسند و این موضوع نشان دهنده اینست که عده‌ای به هر دلیل نمی خواهند امنیت در این استان نهادینه شود و مخالف با آن هستند.

آمریکا به دنبال بهانه برای حضور در منطقه است

امام جمعه موقت زاهدان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور آمریکا در منطقه در قالب ائتلاف بیان داشت: تشکیل نیروهای ائتلاف برای مقابله با داعش بهانه ای جدید و مضحک از طرف آمریکایی ها است.

وی اذعان داشت: نیروهای آمریکایی که به دنبال منافع و غارت ثروت‌های کشورهای خاورمیانه هستند هر روز به بهانه‌ای دست به لشگر کشی می‌زنند و سعی دارند تا حالا به بهانه داعش جا پای دیگری برای خود باز کنند.

وی افزود: آمریکایی‌ها از طرفی گروه های تروریستی از جمله داعش را تسلیح می کنند و سلاح در اختیار آنها می‌گذارند و از طرفی برای موجه نشان دادن جنایت‌های خود تحت عنوان مبارزه با تروریست گروه ائتلاف برای مبارزه با داعش راه اندازی می کنند.

وی اظهار داشت: شعارهای فریبنده و حیله گرانه آمریکایی‌ها مبنی‌بر دفاع از حقوق بشر برای همگان به ویژه در جنگ سوریه و غزه برای همگان روشن شده است و همه می‌دانند دروغی بیش نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا