گوناگون

سربازان گمنام امام زمان(عج) بیشترین خدمت را به ایران اسلامی داشته‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید رضا موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: نیروهای وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز در برقراری امینت در کشور نقش ارزنده ای دارند.

وی توانایی بالای اطلاعاتی و امنیتی وزارت اطلاعات را یادآور شد و با تاکید بر اینکه توانمندی بالای کارکنان وزارت اطلاعات توطئه‌های مختلف دشمنان را با شکست مواجه کردند ادامه داد:  مقام معظم رهبری در خصوص این مجوعه می‌فرماید: نیروهای وزارت اطلاعات سربازان گمنامی هستند که دست دشمنان وعوامل آنها را از زندگی مردم این مرزو بوم کوتاه می‌کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با تبریک عید بزرگ غدیرخم، لزوم توجه جدی به اهداف و ارزشهای این روز را مورد تاکید قرار داد و گفت: عید غدیر تثبت و تحکیم کننده جایگاه ولایت است و ولایت را برای تکمیل دین و استمرار نبوت و رسالت قرار داده است.

امام جمعه موقت زنجان افزود: واقعه غدیر، واقعه‌ای بسیار ارزشمند و با اهمیت است و فلسفه شکل‌گیری این روز عظیم باید به صورت جامع و کامل در جامعه تبین شود.

حجت الاسلام موسوی گفت: عید غدیر،عیدی آسمانی والهی است به قدری این وز عظمت دارد که خداوند توبه حضرت آدم را در این روز می‌پذیرد.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه ریشه تمامی گرفتاری‌ها چه در دیروز و چه در امروز تبعیت نکردن از ولایت است ادامه داد: ولایت فقیه بدون تردید استمرار مساله غدیر است و  هر کس از  فرامین رهبری به دور باشد یقینا از فرهنگ ناب غدیر دور مانده است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اهمیت وفضیلت دهه مبارکه ولایت افزود: از عید قربان تا عید بزرگ غدیر دهه ولایت وکرامت نامگذاری شده تا عظمت این اعیاد بزرگ را نشان دهد وذات مقدس خداوند به قدری برای عید غدیر عظمت قائل است.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه ماه ذی‌الحجه ماه ولایت است واین ایام،ایام متبرکی است که همه ما باید سعی کنیم از این فرصتهای ناب بهترین استفاده را داشته باشیم افزود: امام صادق(ع) می‌فرماید: عید غدیر عید بزرگ الهی است که در آسمان‌ها ومابین فرشتگان مشهورتر است تا برروی زمین بین بندگان، از همین رو ماباید توجه ویژه‌ای نسبت به این روز بزرگ داشته باشیم چرا که در این روز خاتم الاانبیا حضرت محمد(ص) جانشین بر حق خود حضرت علی(ع) را به تمامی مردم معرفی می‌کند.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: هجدهم مهرماه (15ذی الحجه) مصادف با فرخنده میلاد امام هادی(ع) است و مردم باید نسبت به گرامیداشت این روز بزرگ تلاش کنند.

امام جمعه موقت زنجان یادآورشد:این هفته نیز هفته نیروی انتظامی نیز نامگذاری شده است که باید قدر دان زحمات شبانه روز این قشر از جانعه بود چرا که برای حفظ امنیت،جان،مال وناموس مردم این سرزمین جان فشانی های بسیاری کردهاند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا