گوناگون

دفاتر پیشخوان بر مبنای قانون و بر حسب نیاز مناطق ایجاد شوند

81144411 5661150

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی کورانی فر روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی دفاتر پیشخوان دولت افزود: رویکرد مهم اساسی که دولت تدبیر امید برآن تاکید دارند بحث کاهش تصدی گری دولت وهوشمند سازی استقرار دولت الکترونیک است .

وی با تاکید بر ایجاد فضای رقابتی میان دفاتر پیشخوان به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات دفاتر اظهار داشت:کاهش تصدی گری دولت و واگذاری امور به این دفاتر به صورت جدی در دستور کار دولت قرار دارد.

وی با اشاره به وظایف متعدد دولت و شرایط تورم و جمعیت حدود 80 میلیونی ایران تصریح کرد: بسیاری از کشورها با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک حجم عمده ای از فعالیت های خود را برون سپاری کرده اند.

وی با اشاره به مشکلات فرا روی این واگذاری تصریح کرد: باید به رغم برخی مشکلات و برخی مخالفت ها در این مسیر حرکن کنیم تا زمینه لازم برای حضور موثر دولت الکترونیک در استان فراهم شود.

وی همچنین با شااره به نامگذاری سالجاری با عنوان فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: بحث مدیریت جهادی که در کشور مطرح شده ا به معنای همان مدیریت علمی است، یعنی باید برای تسهیل امور، انجام کارها و خدمت به مردم با نیت خیرخواهانه فعالیت کرد.

در ادامه این جلسه تفاهم نامه ای امضا و در قالب آن 9 مورد از خدمات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان به دفاتر پیشخوان واگذار شد.

7269/630

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا