گوناگون

دلجویی از خانواده شهدا مهمترین وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرنگار مهر، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، برزگر ابراهیمی جانشین فرمانده سپاه استان، حکمت اله داودی و حسن صلح جو از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، علمی زاده مدیر عامل سازمان عمران شهرداری و بیک معاون مدیرکل بنیاد شهید، اصغر اله یاری مشاور امور ایثارگران ظهر شنبه با خانواده شهید علی اکبر تفنگساز رحیمی دیدار و گفتگو کردند.

داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تقدیر از کلیه مسئولان شهر قزوین که به دیدار خانواده شهدا می روند، اظهارداشت: خانواده شهدا به ویژه مادران و پدران شهدا گردن همه مردم به ویژه مسئولان نظام حق دارند و دیدار با خانواده شهدا کمترین وظیفه است که انجام می دهیم.

حسین صلح جو، عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهدا با خدا خوب معامله کردند و خدا نیز به آنها شهادت را عطا کرد.

سرفرازی مسئولان نظام موجب دلخوشی خانواده شهداست

مادر شهید علی اکبر تفنگساز رحیمی نیز در این دیدار گفت: دلخوشی خانواده شهدا سرفرازی مسئولان و خادمان نظام است، دیدار با خانواده شهدا موجب تسکین آلام و دردها خانواده شهداست.

وی با بیان اینکه فرزند شهیدم از اول انقلاب عاشق امام خمینی(ره) بود، افزود: شهدا راهشان را انتخاب کردند و خوبست جوانان امروز قدر خدمت شهدا را بدانند گرچه متاسفانه برخی ها خانواده شهدا را مسخره می کنند.

علی‌اکبر تفنگساز رحیمی، یکم فروردین 1339 در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش محمود، فروشنده موتور بود و مادرش عذرابیگم نام دارد. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. فروشنده ابزار آلات کشاورزی بود. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. شانزدهم اسفند 1363 در بمباران هوایی پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب بر اثر اصابت ترکش به پهلو، شهید شد.مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا