گوناگون

ده میلیارد ریال جهت تکمیل مسکن مددجویان مناطق زلزله زده دشتی هزینه شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا بحرینی عصر شنبه در حاشیه نشست با مسئولین شهرستان دشتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:بعد از زلزله بیستم فرودین ماه بخش شنبه و طسوج تاکنون خدمات زیادی در این بخش  صورت گرفته است.

وی افزود:این حادثه منجر به خراب شدن تعداد زیادی از واحدهای مسکونی شده که کمیته امداد جهت تکمیل واحدهای مددجویان خود مبالغی پرداخت کرد.

بحرینی ادامه داد:مسکن از جمله مهمترین نیازهای هر خانواده است و کمیته امداد بر آن است که در تکمیل و تعمیر و احداث مسکن خانواده های تحت حمایت را کمک کند.

وی اضافه کرد:کمیته امداد نیاز مسکن مددجویان تحت حمایت خود را مورد توجه قرار داده و با استفاده از امکانات خود و همچنین کمک های مردمی در راستای رفع این نیاز تلاش می نماید.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتی با بیان اینکه یکی از مهمترین خدمات این نهاد خدمت در حوزه عمرانی است خاطر نشان کرد:این خدمات در قالب ساخت ساز، بهسازی و مقاوم سازی، پرداخت اجاره مسکن و معرفی مددجویان به مسکن مهر است که این اقدامات پس از بررسی وضعیت مددجویان به صورت هدفمند ارائه می شود.

احمد رضا بحرینی تصریح کرد:از ابتدای سال گذشته 10 میلیاردو 577 میلیون ریال جهت تکمیل و ساخت 526 سرویس بهداشتی و دیوار کشی منازل مددجویان مناطق زلزله زده هزینه شده است.

وی ادامه داد:تهیه مسکن مقاوم برای مددجویان و اقشار ضعیف جامعه یکی از دغدغه های این نهاد مقدس است که امیدواریم بتوانیم با همکاری و مشارکت خیرین گامهای اساسی بردایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا