گوناگون

دوره بازآموزی طرح امداد و نجات در پاکدشت برگزارشد

81219724 5793038

ابراهیم تاجیک نوری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : اجرای دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات تابستانه به منظور آمادگی داوطلبین و امدادگران جمعیت هلال احمر جهت اجرای طرح ویژه امداد و نجات ایام تابستان و ماه مبارک رمضان صورت گرفته است .

وی افزود : در این طرح داوطلبین و امدادگران هلال احمرجهت پاسخگویی مناسب به حوادث و سوانح ترافیکی در فصل تابستان و به روز رسانی و ارتقای مهارت و توان افزایی امدادی آموزش های لازم را دریافت کردند.

وی گفت : در این دوره آموزشی تخصصی 30 نفر از امدادگران و نجات گران برادرهلال احمر پاکدشت درمحل پایگاه بین شهری شهدای مظفر شرکت نموده و ضمن مرور آموخته های قبلی به اجرای تمرینات میدانی و رسیدگی به مصدومین احتمالی پرداختند.

تاجیک نوری گفت : داوطلبین و امدادگران جمعیت هلال احمراحیای قلبی و ریوی، آتل وبانداژ،حمل مصدوم،آشنایی با تجهیزات امدادی و سناریو صحنه حادثه فرا گرفته و به اجرا گذاشتند.

وی اظهار داشت : جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت با آغاز فصل تابستان و ماه مبارک رمضان ، طرح ویژه تابستان خود را در دو پایگاه امداد جاده شهید مظفر و ثامن الحجج(ع) اجرا و خدمات ویژه امدادی خود را به مسافران و زائران مرقد امام هشتم شیعیان ارائه می دهد.

تهرام564/7254

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا