گوناگون

دومین شماره نشریه پایش سبک زندگی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشریه تحلیلی، علمی و اطلاع رسانی “پایش سبک زندگی” که به همت موسسه فرهنگی هنری دین و معنویت آل یاسین منتشر شده است، موضوعات مختلفی در زمینه سبک زندگی مورد واکاوی و بررسی قرار گرفته است.

فصل اول این شماره نشریه به پایش آموزه و اندیشه سبک زندگی اختصاص یافته و در فصل دوم؛ همایش‏ها و منابع سبک زندگی معرفی شده است.

پایش تحولات و آسیب‏های فرهنگی سبک زندگی  و نیز پایش راهبردها و راهکارها از دیگر بخش های شماره جدید این نشریه است.

نشانه های کمبود اعتماد به نفس از منظر دین به قلم حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدتقی فعالی، بررسی ابعاد مختلف سبک زندگی اسلامی، موانع و راهکارها در گفتگو با حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدحسین شریفی از جمله مطالب برجسته دومین شماره نشریه پایش سبک زندگی است.

در پرونده ویژه این شماره موضوعات متنوع پیرامون اوقات فراغت از جمله: پیشینه، چیستی و کارکردهای اوقات فراغت، شیوه های گذران اوقات فراغت، مبانی اسلامی  و الگوی تجویزی گذران اوقات فراغت، موانع و مشکلات موجود و راه‏ کارهای عملی گذران اوقات فراغت به تفصیل مورد واکاوی قرار گرفته است

نشریه پایش سبک زندگی، با بررسی ابعاد متنوع سبک زندگی فردی و اجتماعی در حوزه های مختلف، ویژه فعالان و مدیران فرهنگی توسط موسسه فرهنگی هنری دین و معنویت آل یاسین به صورت متناوب منتشر می گردد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا