گوناگون

فرهنگ زيارت به شماره ۱۷ رسيد

به گزارش خبرگزاری مهر، فصلنامه فرهنگي، اجتماعي، سياسي و تاريخي زيارت كه با صاحب امتيازي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت و مدير مسئولي سيدعلي قاضي عسكر منتشر شده، در جديدترين شماره خود مقالاتي را در حوزه اسرار و معارف، تاريخ و رجال، اماكن و آثار و سفرنامه ارائه كرده است.

وحدت و يكدلي مسلمانان در نگاه مقام معظم رهبري، پيامبران الهي در عتبات عاليات، دانستني هايي درباره فرات، فرهنگ نامه زيارت، سيد شمس الدين مجدالملك براوستاني، كربلا؛ آخرين منزلگاه امام حسين(ع)، مسجد براثا؛ ديروز و امروز، كرخ در قلمرو تاريخ و سفرنامه يكي از علماي اصفهان به عتبات از مقاله‌هاي مهم ارائه شده در اين فصلنامه است.

هفدهمين شماره فصلنامه فرهنگي، اجتماعي، سياسي و تاريخي فرهنگ زيارت به صاحب امتيازي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت، مدير مسئولي سيدعلي قاضي عسكر و سردبيري محمدباقر پوراميني در قطع وزيري با ۲۴۲ صفحه از سوي مؤسسه فرهنگي هنر مشعر منتشر شده است.

كتابخانه تخصصي حج وزيارت به عنوان نخستين كتابخانه ديچيتالي در پايگاه اطلاع رساني حج وزيارت با بيش از يكهزار عنوان كتاب با موضوع حج وزيارت به نشاني http://lib.hajj.ir/View/fa/default قابل دسترسي عموم مردم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا