گوناگون

دوهزارمیلیارد ریال تعهدات تامین اجتماعی هرمزگان پرداخت شد

81231127 5812376

به گزارش ایرنا سید فاضل حیدری بلوکی چهارشنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی(19 تا 25 تیر) درمصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران افزود: در واقع ماهانه 160میلیارد ریال ریال این تعهدات اجرایی شده است.

وی ادامه داد:در بخش تعهدهای بلند مدت شامل مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی، فوت و بازماندگان حدود 190 میلیارد تومان پرداخت شد که نسبت به سال قبل از آن 38 درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: سال گذشته در قابل تعهد های کوتاه مدت حدود 120 میلیارد ریال (12 میلیارد تومان) پرداخت شد که پنج درصد نسبت به دوره مشابه (سال 91) افزایش داشته است و همچنین نزدیک به 90 میلیارد ریال از هزینه های انجام شده بابت مقرری بیکاری پرداخت شده است.

حیدری بلوکی بیان کرد: اکنون 15 شعبه اصلی و اقماری در هرمزگان فعال اند و تامن اجتماعی استان مجوز ایجاد شعبه سه برای بندرعباس را دریافت کرده است.

وی ابراز داشت: بنا داریم شعبه سه بندرعباس را که در زمینه خدمات رسانی به اصناف فعالیت خواهد کرد در شش ماه دوم سال جاری راه اندازی شود.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان بیان داشت: تامین اجتماعی شش شعبه اقماری در سطح استان دارد و مجوز راه اندازی چهار شعبه اقماری دیگر شامل فارغان، رمکان، بندرکنگ و بوستانو پارسیان دریافت شده که پس از فراهم شدن زیرساخت های مخابراتی راه اندازی می شوند.

وی یادآور شد: تا پایان خرداد امسال حدود 244 هزار بیمه شده اصلی زیر پوشش خدمات این سازمان قرار دارند که با احتساب افراد تحت تکفل آنها را افزون بر 487 هزار نفر و تعداد مستمری بگیران با فراد تحت تکفل شان به تعداد 50 هزار و 746 نفر چیزی به میزان 816 هزار و 432 نفر در هرمزگان تحت پوشش خدمات این سازمان قرار دارند. ک/ 2

8144/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا