گوناگون

دو خبر از آستانه اشرفیه و رودسر

81160413 5688802

به گزارش ایرنا، ˈمحمد معافیˈ روز یکشنبه در نشست شورای بسیج هنرمندان این شهرستان اظهار کرد: مشارکت و تعامل بسیج هنرمندان با دیگر نهادهای فرهنگی می تواند زمینه شکوفائی استعدادهای فرهنگی و هنری در این شهرستان را به طور جدی مهیا کند.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل کارگروه فرهنگی در این شهرستان نیز گفت: ارائه راهکارهای مناسب و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف مسائل فرهنگی و هنری از برنامه هایی است که این کارگروه با کمک هنرمندان منطقه باید پیگیری کند.

مسوول بسیج هنرمندان آستانه اشرفیه نیز در این نشست با اشاره به اینکه این کانون فعالیت خود را از سال 88 در این شهرستان آغاز کرده اظهار داشت: تشکیل حلقه صالحین بین هنرمندان بسیجی ، سازماندهی و حمایت از هنرمندان ، کمک به اجرای طرح ها و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در کنار دیگر متولیان، حمایت از هنرمندان ارزشی از اهداف مهم تشکیل کانون هنرمندان بسیج در این شهرستان است.

ˈ علی اکبر خوان یغماˈ تصریح کرد: تقویت روحیه انقلابی بین هنرمندان، ترویج فرهنگ های اصیل انقلاب اسلامی با استفاده از ابزارهای هنری، حفظ دستاوردهای فرهنگی دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل های آینده و … از دیگر اهداف این کانون است.

وی در ادامه در خصوص برنامه های این کانون در سالجاری نیز گفت: جذب نیرو، کانون محور کردن برنامه های سازمان، شرکت در جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری ، استفاده از تجربیات پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر شهرستان ، توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با ایجاد زمینه های فرهنگی و هنری و… از جمله برنامه های کانون بسیج هنرمندان شهرستان در سال جاری می باشد.

وی همچنین یادآور شد: هم اکنون نیز شورای 16 نفره کانون بسیج هنرمندان این شهرستان در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری فعال بوده و بیش از 130 هنرمند نیز تحت پوشش این شوراهای قرار دارند.

آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد.ک/2

********

رودسر – کلاس آمادگی ناجیان غریق درجه دو در شهرستان رودسر به منظور رفع کمبود ناجیان غریق برای بکارگیری آنها در طرح های سلامت دریا آغاز شد

معاون اداره ورزش و جوانان رودسر روز یکشنبه در جریان برگزاری این کلاس آمادگی در گفتگو با خبرنگار ایرنا، از حضور 38ناجی غریق زن و مرد در این کلاس آمادگی اشاره و بیان کرد: این افراد به مدت چهار روز زیر نظر سه نفر از اساتید نجات غریق استان آمادگی تئوری و عملی نجات غریق را فرا می گیرند.

ˈامیر تذروˈ افزود: این کلاس آمادگی با همکاری هیات نجات غریق استان و با مشارکت اداره ورزش و جوانان رودسر برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری کلاس آموزشی ناجیان غریق درجه دو شرق گیلان در این شهرستان در اواخر اردیبهشت ماه جاری و اوایل خرداد ماه سالجاری خبر داد و اظهار کرد: این کلاس آموزشی به مدت پنج روز برای آقایان و پنج روز برای بانوان در نظر گرفته شده است.

شهرستان رودسر 45کیلومتر نوار ساحلی دارد.ک/3

7287/7290/603

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا