گوناگون

فرزندان شهدا و ایثارگر در زمینه اشتغال در اولویت باشند

81160421 5688814

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، «موید حسینی صدر» با تاکید بر اولویت رفع مشکل اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران افزود: مجلس شورای اسلامی، آماده ارائه هرگونه خدمت به بنیاد شهید و امور ایثارگران در این زمینه است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران به لحاظ ارائه خدمات به خانواده هایی که از خود گذشتند تا ملت ایران در آرامش و آسایش زندگی کنند، بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

وی با اشاره به کمبود اختیارات و امکانات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رفع مشکلات اشتغال ایثارگران بر ضرورت همکاری مجلس شورای اسلامی با بنیاد شهید تاکید کرد.

حسینی صدر افزود: باید فعالیت های بیشتر و بهتری برای بهبود شرایط موجود در زمینه اشتغال ایثارگران انجام شود و مجلس شورای اسلامی، آماده ارائه هرگونه خدمت به بنیاد شهید در این زمینه است، زیرا وظیفه ما ایجاد آسایش و آرامش خانواده شهدا و ایثارگرانی است که برای عزت و سربلندی ایران اسلامی از خود گذشتند.

وی از دیدارهای طرح سپاس به عنوان انجام وظیفه در قبال خانواده های شاهد و ایثارگر یاد کرد و گفت: یکی از روش هایی که جامعه می تواند قدرشناسی خود را به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ابراز کند، دیدار با یادگاران شهدا و ایثارگران است.

به گفته این نماینده مجلس، انجام چنین دیدارهایی از سوی مسوولان نظام بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و می تواند تاثیر بسیار مثبتی در روند فعالیت های بنیاد و سایر نهاد ها داشته باشد.

اجتمام ** 1880 ** 1071

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا