گوناگون

دو كودك دشتستاني در يخچال كاميون جان دادند

سلامت نیوز: دو كودك چهار و پنج ساله در روستاي نورآباد بخش بوشكان دشتستان كه براي بازي وارد محفظه كوچك يخچال يك دستگاه كاميون شده بودند، دچار خفگي شده و جان خود را از دست دادند.
محمدعلي دهقان، رييس اورژانس و فوريت هاي پزشكي شهرستان دشتستان در گفت وگو با ايرنا درباره اين واقعه گفت: دو كودك كه خواهر و برادر بودند، عصر يكشنبه هنگام بازي اطراف زمين كشاورزي پدربزرگ خود، وارد محفظه يخچال يك دستگاه كاميون شدند كه در محل پارك شده بود.

وي اضافه كرد: پس از ورود كودكان به محفظه يخچال كاميون، در آن از بيرون بسته و زنداني شدند كه به علت اكسيژن كم در فضاي بسته دچار خفگي شدند.

دهقان ادامه داد: والدين اين كودكان كه درجست وجوي آنها بوده اند با مراجعه به راننده كاميون كه در حال استراحت در باغ بود كاميون را بازبيني كردند و متوجه زنداني شدن اين كودكان در محفظه يخچال كاميون شدند. وي بيان كرد: اورژانس 115 شهر كلمه، اين كودكان را كه به علت 45 دقيقه حبس شدن در محفظه كوچك يخچال دچار خفگي شده بودند به درمانگاه بخش بوشكان انتقال داد اما عمليات احياي قلب و ديگر اقدامات پزشكي در اين مركز نيز نتيجه بخش نبود و هر دو كودك جان خود را از دست دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا