گوناگون

دو هزار بیمار در طرح نظام سلامت به بیمارستان ابرکوه مراجعه کردند

81208305 5772833

ˈمسلم حیدری پورˈ در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت : در طرح تحول نظام سلامت که از پانزدهم اردیبهشت ماه اجرا شده است به بیماران 470 میلیون ریال یارانه تعلق گرفته است.

وی گفت : طرح تحول نظام سلامت یکی از مهترین طرح های طرحهای ریاست جمهوری بوده که توسط وزیر بهداشت درمان در راستای کاهش هزینه های پرداختی توسط بیماران دربیش سه دهه اخیر بوده است .

حیدری پور اضافه کرد: ظرف کمتر از دوماه از اجرای طرح تحول نظام سلامت، 52 زایمان طبیعی رایگان انجام شده و مادران بدون هیچ گونه وجه پرداختی از بیمارستان مرخص شدند .

مدیربیمارستان خاتم النبیاء (ص) ابرکوه تصریح کرد: از پانزدهم اردیبهشت تاکنون 29 زایمان به صورت سزارین در این بیمارستان صورت گرفته که طبق قانون طرح بیمه سلامت، درصد کمی از بیمار دریافت شده است.

وی تاکید کرد : کاهش میزان پرداختی بیماران، ترویج زایمان طبیعی، تامین پزشک مقیم در بیمارستان ها، حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم ،ارتقای کیفیت ویزیت پزشکان در مراکز درمانی و حمایت از بیماران نیازمند و صعب العلاج از اهدف این طرح است.

این مسئول با بیان اینکه ضریب اشغال تختهای بیمارستان ابرکوه 50 درصد بوده و بیماران زیادی به این بیمارستان مراجعه می کنند گفت: با توجه به اجرای این طرح 10 درصد ضریب اشغال تختها افزوده شده است.ک/3

650/7539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا