گوناگون

دو هزار و 816 واحد صنفی در دشتی وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو بعد از ظهر دوشنبه در گردهمایی اصناف و بازاریان شهرستان دشتی که به مناسبت یک تیر ماه روز اصناف برگزار شد اظهار داشت:تلاش می کنیم در حد توان مسائل و مشکلات اصناف را مرتفع نمائیم و آن دسته از مشکلات که در حد توانمان نیست با همدلی و همراهی اصناف نسبت به رفع آنها اقدام نمائیم.

وی به نقش اصناف در اقتصاد کشور اشاره و افزود:امروزه نقش اصناف در اقتصاد کشور به‌عنوان قلب تپنده و جایگاه آن در اداره کشور بر کسی پوشیده نیست که می‌‌طلبد دستگاه‌های ذیربط نسبت به حل مشکلات این واحدها همت بگمارنند.

مهرجو با تاکید بر نقش تعیین کننده اصناف در جامعه تصریح کرد:در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها نقش واحدهای صنفی خیلی تعیین کننده بود که از همه این واحدها در سطح شهرستان بابت این تلاشها تقدیر می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو هزار و 816 واحد صنفی در سطح شهرستان و جود دارد که به مردم خدمت رسانی می کنند که نقش بی‌بدیلی در جامعه برعهده دارند.

IMG17340559

مهرجو اضافه کرد:باید در سطح شهرستان مکانیزمی پیش بینی شود که اصناف در تصمیم سازی وتصمیم گیریهای مربوط به خودشان دخیل و اظهار نظر کنند.

وی نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در شهرستان را ضروری دانست و خاطر نشان کرد:اگر بازرسی وکار اصناف به خودشان واگذار شود قطعا شاهد تاثیر گذاری بیشتری در سطح جامعه خواهیم بود.

فرماندار دشتی در خصوص صنایع آلاینده در سطح شهرستان نیز گفت:شهرکهای صنعتی این آمادگی را دارد که زمین در اختیار واحدهای آلاینده قرار دهند تا این واحد ها به آنجا منتقل شوند که می توانند در زمینه زیست محیطی کمک بزرگی به شهرستان کنند.

وی بر ارتقا کیفی آموزشی اصناف تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا