گوناگون

رئیس هیئت مدیره تعاونی دامداران بهبهان:جنجال‌سازی‌ها به ضرر صنعت لبنیات است

رئیس هیئت مدیره‌ی تعاونی دامداران بهبهان گفت: ‌ممکن است در کشور یک واحد صنعتی و تولیدی خطایی را انجام داده باشد اما نباید این مسأله را به کل واحدهای تولیدی کشور تعمیم داد و به صنعت ضربه زد.

«غلام‌حسین رنجبرها» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه‌ی خوزستان- اظهار کرد: جنجال‌سازی‌ها برای صنعت شیر و لبنیات به ضرر این صنعت است.

وی افزود: اخیراً در کشور مسأله‌ی استفاده از روغن پالم در تولید شیر پرچرب مطرح شده که طرح مسائلی از این قبیل فقط باعث نگرانی مردم از مصرف لبنیات و آسیب به بخش تولید می‌شود.

رئیس هیئت مدیره‌ی تعاونی دامداران بهبهان تصریح‌ کرد: هم‌اکنون در زمانی این مسائل مطرح می‌شود که سرانه‌ی مصرف شیر و لبنیات پائین است و گسترش مسائل حاشیه‌ای و جنجالی در کشور باعث کاهش هرچه بیشتر سرانه‌ی مصرف لبنیات می‌شود.

رنجبرها یادآور شد: ‌ما مخالفتی با انتقاد و برخورد و افشاگری متخلفان در صنعت و تولید نداریم اما افشاگری و بزرگ‌نمایی این مسائل به تولید ضربه می‌زند و مردم در زمینه‌ی لبنیات نگران می‌شوند که در نتیجه مصرف کاهش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، با توجه به اطلاعات به‌دست آمده از کارخانجات تولیدی لبنیات استان، در تولید شیر پرچرب خوزستان از روغن پالم استفاده نمی‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا