گوناگون

رانندگان اتوبوس های داخلی شهری مجاز به دریافت پول نقد نیستند

81182061 5727157

به گزارش روز جمعه ایرنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران، ˈحجت الله بهروزˈ با اعلام مطلب فوق اعلام کرد: در صورت خرابی دستگاه کارت خوان اتوبوس، سفر شهروندان رایگان خواهد بود.

وی افزود: چنانچه کارت بلیط های اعتباری به هر دلیلی ازجمله خرابی دستگاه کارت خوان در اتوبوس ها عمل نکرد، سفر شهروندان رایگان به حساب خواهد آمد.

وی با بیان اینکه بعضا مشکلاتی در دستگاه های کارت خوان اتوبوس به وجود می آید، اظهار داشت: شهروندان اطمینان داشته باشند چنانچه دستگاه کارت خوان اتوبوسی به هر دلیلی عمل نکرد ، مسافران می توانند به صورت رایگان از اتوبوس استفاده کنند.

بهروز تصریح کرد: اگر شهروندی تخلفی را در خطوط اتوبوسرانی مشاهده کرد و رانندگان اقدام به دریافت پول نقد و کرایه کردند، می تواند با ارایه شماره اتوبوس به سامانه 1888 و 137 مراتب را گزارش کرده و پیگیر تخلف راننده اتوبوس شوند.

به گفته وی، طبق مصوبه شورای اسلامی شهر، در سال 1393 سه نوع کارت بلیط مدت دار به شهروندان ارائه می شود. کارت بلیط یکساله مخصوص استفاده در شبکه حمل و نقل اتوبوسرانی، کارت بلیط یکساله مخصوص استفاده در شبکه حمل و نقل مترو، کارت بلیت یکساله دو منظوره برای استفاده در شبکه حمل و نقل مترو و اتوبوس که برای هر شخص فقط یک نسخه از کارت بلیط یکساله مترو و یک نسخه از کارت بلیط یکساله اتوبوس صادر می شود.

بهروز در ادامه افزود: در صورت صدور کارت بلیط دو منظوره برای شهروندان دیگر هیچ یک از کارت بلیط های تک منظوره صادر نخواهد شد.

همچنین کارت بلیط منزلت همان کارت بلیط دو منظوره است که با تخفیف نود درصدی برای دارندگان کارت منزلت صادر می شود.

تهرام/ 1724

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا