گوناگون

راه‌اندازی هلدینگ بخش پزشکی/برنامه تحول نظام سلامت انقلاب در بخش پزشکی

استاندار کرمان، اجرایی شدن برنامه تحول نظام سلامت را انقلاب پزشکی دانست که در کشور در حال اجراشدن است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کویر، «علیرضا رزم‌حسینی» صبح امروز(جمعه هفتم شهریورماه) در مراسم افتتاحیه بخش سی.سی.یو مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر کرمان، افزود: تغییرات و تحولاتی که اکنون در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به‌واسطه‌ی اجرا شدن برنامه تحول نظام سلامت انجام می‌شود از دید رسانه‌ها مغفول مانده است و اصحاب رسانه به‌ویژه رسانه‌ی ملی باید اقداماتی را که تاکنون در این زمینه انجام شده به جامعه منعکس کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید در این رابطه از نوع دیگر یارانه گرفتن آگاه شوند، چون پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور درمان توسط دولت یارانه است، یارانه‌ای پایدار که به منزله عزت ملت است.

به‌گفته‌ی وی، همه‌ی افراد جامعه در به ثمر رسیدن این انقلاب واقعی و موثر، نقش دارند.

استاندار کرمان اظهار امیدواری کرد هزینه‌های سرسام‌آوری که دولت در بخش بهداشت و درمان به‌واسطه‌ی برنامه‌ی تحول نظام سلامت، صرف می‌کند، پایدار بماند، چون پیش از اجرای این برنامه مردم گاهی بعلت هزینه‌های گزاف درمان، بیماری خود را پنهان می‌کردند.

رزم‌حسینی در بخشی از سخنان خود با گرامی‌داشت هفته‌ی دولت، گفت: دولت «تدبیر و امید» به قول و قراری که با مردم در پیش از انتخابات ریاست جمهوری گذاشت، پایبند است و می‌کوشد صداقت و راستگویی را در جامعه گسترش دهد.

وی افزود: مشی میانه‌روی یکی از قول‌های دولت «تدبیر و امید» بود که البته دولت، اعتدال و دوری از افراط و تفریط را رعایت می‌کند.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: مدیریت استان به طور جدی روش راستگویی را در پیش گرفته و از سردلسوزی و پشتکار از همه ظرفیت‌ها برای توسعه‌ی استان استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: مثلث‌های توسعه‌ای که راه‌اندازی شده نشان می‌دهد که می‌توان با مدیریت و همدلی و با استفاده از ظرفیت‌ها ثروت خلق کنیم.

رزم‌حسینی در این مراسم هم‌چنین پیشنهاد راه‌اندازی هلدینگ بخش پزشکی را داد و یادآور شد: استانداری کرمان از هلدینگ در بخش پزشکی حمایت می‌کند و راه‌اندازی هلدینگ بمنظور افزایش بهره‌وری و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا