گوناگون

راه اندازی کامل دولت الکترونیک در دستورکار شرکت مخابرات است

81159342 5686774

به گزارش ایرنا، کاظم ابراهیمی شامگاه شنبه درنشست بررسی مشکلات مخابراتی درشهرستان دشتستان بوشهر افزود: طبق بررسی های انجام شده، استان های کشور از پنج مسیر به هم متصل می شوند.

وی اضافه کرد: با توسعه شبکه فیبرنوری و اتصال آن به چند استان دیگر بسیاری از مشکلات ارتباطی نظیر ترافیک موبایل، تلفن ثابت و اینترنت در استان بوشهر برطرف خواهدشد.

ابراهیمی ادامه داد: مخابرات یکی از شرکت هایی است که از سال 88 در قالب بورس به بخش خصوصی واگذار شد و تلاش برای ارتقای سطح کیفی خدمات این مجموعه در دستور کار است.

وی بیان کرد: براساس برنامه توسعه همه شهرها باید مجهز به تلفن ثابت و همراه و همه راه های اصلی که در وزارت راه تعریف شده هستند امکان آنتن دهی تلفن همراه داشته باشند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهارکرد: هم اکنون 98درصد راه های اصلی استان بوشهر دارای پوشش تلفن همراه هستند و دو درصد دیگر هم به دلیل کوهستانی بودن تاکنون زیر پوشش قرار نگرفته است.

ابراهیمی با اشاره به آسیب وارده به ساختمان مخابرات دشتستان بر اثر زلزله هفتم آذر سال گذشته بیان کرد: این ساختمان آسیب های جدی دیده و احداث ساختمان جدید در محل دیگری که زمین آن نیز تملک شده بزودی آغاز می شود.

شهرستان دشتستان با 250 هزار نفر جمعیت و مرکزیت شهر برازجان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است. ک/2

7213/539 ** 1552

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا