گوناگون

رفع نقاط حادثه خیز جاده ای از الویتهای کاری خراسان جنوبی اعلام شد

81183766 5730227

ˈوجه اله خدمتگزارˈ عصر شنبه در دیدار رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تعداد نقاط حادثه

خیز جاده ای خراسان جنوبی را 52 نقطه اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با بیان اینکه خراسان جنوبی جزو استانهای ترانزیتی است، گفت: مرز ماهیرود به عنوان یکی از پتانسیلهای مهم اقتصادی و به عنوان یک گذر رسمی در استان و کشور مورد توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه راه ارتباطی سریشه – ماهیرود که مسیر ترانزیتی است از وضعیت خوبی برخوردار نیست، گفت: ترمیم و آسفالت این راه مطابق با استانداردهای موجود از دیگر خواسته های مهم است که تحقق آن نقش بسزایی در توسعه اقتصادی استان دارد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور کشور نیازمند توجه جدی در حوزه راهداری است گفت: در حال حاضر بالغ بر 16هزار کیلومتر راه ارتباطی در استان وجود دارد که بخش زیادی از آنها نیز به ترمیم و نگهداری نیاز دارد.

وی با بیان اینکه انجام این امور با اعتبارات محدود استانی امکان پذیر نیست، گفت:لازم است که خراسان جنوبی به عنوان پل ارتباطی شرق کشور با افغانستان به طور خاص و ویژه مورد توجه قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز با بیان اینکه در حال حاضر چهار هزار میلیارد تومان برای آسفالت و نگهداری راه های کشور اعتبار مورد نیاز است گفت: در سال جاری تنها می توانیم 1500میلیارد تومان از این اعتبار را تامین و تخصیص دهیم.

ˈداوود کشاورزیانˈ با بیان اینکه هزار کیلومتر راه روستایی در کشور وجود دارد، گفت: نگهداری از این راه ها با اعتبارت محدود استانی امکان پذیر نیست.110

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا